Jump to content

Protect the PM

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal

Ik ben hier voor het eerst, en mijn complimenten :tu: goed forum

Maar ik heb 1 vraagje, ik vond een protect the pm script, maar hij wil niet afspelen.

(hij geeft een error aan, zou iemand er misschien naar willen kijken?) (ik ben nog nieuw met het scripten.)

klik hier

Alvast bedankt,

Dr. Gregory House

Bewerkt: door House
Geplaatst:

Ik zie de fout al, je hebt een 'include' niet dat benodigd is voor dat script. Helaas heb ik deze niet kunnen vinden op het internet, kijk nog eens op de site waar je hem hebt gedownload; misschien dat hij hier wel bij staat.

Zodra je hem hebt, plaats je hem in de volgende map;

...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\SA-MP\Pawno\Includes
.

Het kan zijn dat je de SA-MP map ergens anders hebt staan, maar hij wordt nog het meest in de SA map geplaatst. Tot het pad 'SA-MP' kan het dus wat afwijken.

Geplaatst:
Ik zie de fout al, je hebt een 'include' niet dat benodigd is voor dat script. Helaas heb ik deze niet kunnen vinden op het internet, kijk nog eens op de site waar je hem hebt gedownload; misschien dat hij hier wel bij staat.

Zodra je hem hebt, plaats je hem in de volgende map;

...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\SA-MP\Pawno\Includes
.

Het kan zijn dat je de SA-MP map ergens anders hebt staan, maar hij wordt nog het meest in de SA map geplaatst. Tot het pad 'SA-MP' kan het dus wat afwijken.

okee thx

weet je ook welke include ik nog mis? (is makkelijker opzoeken :7 )

Aangezien Donwell er niet is en ik het waarschijnlijk wel weet post ik wel even. Het include-bestand heet 'a_irc'. Ik weet overigens al waar het voor dient, een IRC kanaal. Ik zou eens naar IRC.inc zoeken op Google, want ik denk dat het dan ook wel moet werken, ik zal zelf ook wel even voor je zoeken. Btw, ik zou graag even willen weten waar je het bestand hebt gedownload etc, dan wordt het voor ons ook makkelijker.