Jump to content

Protect the PM

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal

Ik ben hier voor het eerst, en mijn complimenten :tu: goed forum

Maar ik heb 1 vraagje, ik vond een protect the pm script, maar hij wil niet afspelen.

(hij geeft een error aan, zou iemand er misschien naar willen kijken?) (ik ben nog nieuw met het scripten.)

klik hier

Alvast bedankt,

Dr. Gregory House

Bewerkt: door House
Geplaatst:

Ik zie de fout al, je hebt een 'include' niet dat benodigd is voor dat script. Helaas heb ik deze niet kunnen vinden op het internet, kijk nog eens op de site waar je hem hebt gedownload; misschien dat hij hier wel bij staat.

Zodra je hem hebt, plaats je hem in de volgende map;

...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\SA-MP\Pawno\Includes
.

Het kan zijn dat je de SA-MP map ergens anders hebt staan, maar hij wordt nog het meest in de SA map geplaatst. Tot het pad 'SA-MP' kan het dus wat afwijken.

Geplaatst:
Ik zie de fout al, je hebt een 'include' niet dat benodigd is voor dat script. Helaas heb ik deze niet kunnen vinden op het internet, kijk nog eens op de site waar je hem hebt gedownload; misschien dat hij hier wel bij staat.

Zodra je hem hebt, plaats je hem in de volgende map;

...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\SA-MP\Pawno\Includes
.

Het kan zijn dat je de SA-MP map ergens anders hebt staan, maar hij wordt nog het meest in de SA map geplaatst. Tot het pad 'SA-MP' kan het dus wat afwijken.

okee thx

weet je ook welke include ik nog mis? (is makkelijker opzoeken :7 )

Aangezien Donwell er niet is en ik het waarschijnlijk wel weet post ik wel even. Het include-bestand heet 'a_irc'. Ik weet overigens al waar het voor dient, een IRC kanaal. Ik zou eens naar IRC.inc zoeken op Google, want ik denk dat het dan ook wel moet werken, ik zal zelf ook wel even voor je zoeken. Btw, ik zou graag even willen weten waar je het bestand hebt gedownload etc, dan wordt het voor ons ook makkelijker.

Edit: Laat maar, ik weet waar je hem al weg hebt. Een wilde gok: Hannibal_Smith's topic op het SA-mp forum :puh: Aangezien Hannibal_Smith ook Nederlands is en hier is geregistreerd (Twinsen) raad ik je aan even in dat topic te kijken, als er nieuwe berichten zijn. Daarnaast adviseer ik je een PB naar Twinsen te sturen waar hij het script oorspronkelijk heeft gedownload.

Edit 2: Inmiddels a_irc.inc gevonden op het SA-mp forum: Klik!. Installatie ervan staat daar beschreven.

Bewerkt: door VWO-er
Kan je ons mischien vertellen wat je met ''het werkt maar niet'' bedoelt?

Ik heb een run time error plz download my map en probeer de server op te starten dan zie je misschien wat er (nog) niet goed is.

en deze warnings:

E:\samp022server.win32\gamemodes\House_pm_server.pwn(1207) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\samp022server.win32\gamemodes\House_pm_server.pwn(1208) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\samp022server.win32\gamemodes\House_pm_server.pwn(10015) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\samp022server.win32\gamemodes\House_pm_server.pwn(10016) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\samp022server.win32\gamemodes\House_pm_server.pwn(11975) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnPlayerTeamPrivmsg")
E:\samp022server.win32\gamemodes\House_pm_server.pwn(12501) : warning 203: symbol is never used: "sztmp"
Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

Header size:		   3932 bytes
Code size:		   552544 bytes
Data size:		  1197944 bytes
Stack/heap size:	  16384 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion
Total requirements: 1770804 bytes

6 Warnings.

klik hier om me te helpen

alvast bedankt

Bewerkt: door House
Geplaatst:
Kan je ons mischien vertellen wat je met ''het werkt maar niet'' bedoelt?

Ik heb een run time error plz download my map en probeer de server op te starten dan zie je misschien wat er (nog) niet goed is.

en deze warnings:

E:\samp022server.win32\gamemodes\House_pm_server.pwn(1207) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\samp022server.win32\gamemodes\House_pm_server.pwn(1208) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\samp022server.win32\gamemodes\House_pm_server.pwn(10015) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\samp022server.win32\gamemodes\House_pm_server.pwn(10016) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\samp022server.win32\gamemodes\House_pm_server.pwn(11975) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnPlayerTeamPrivmsg")
E:\samp022server.win32\gamemodes\House_pm_server.pwn(12501) : warning 203: symbol is never used: "sztmp"
Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

Header size:		   3932 bytes
Code size:		   552544 bytes
Data size:		  1197944 bytes
Stack/heap size:	  16384 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion
Total requirements: 1770804 bytes

6 Warnings.

klik hier om me te helpen

alvast bedankt

Ik kan die warning 235 er wel voor je uithalen maar voor de rest ... sry :?

Geplaatst:

Volgens mij is er iets fout als:

SendClientMessage(playerid, color_green, "text");

en je hebt maar 2 dingen tussen die haakjes staan bijv:

SendClientMessage(color_green, "text");

dat je iets mist..

• 1 maand later...
Sa:mp 0.1b word niet meer ondersteund.

Je kan beter overstappen naar 0.2.2

Ik heb een goede versie, pm me als je die wil

edit: ik bedoel mail me maar, je kan nu toch niet meer pb'en :duh:

Bewerkt: door Twinsen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...