Donwell Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Nieuwe sig, nieuwe rates & comments? Reageren
kuys Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Klein maar fijn zoals we dat zeggen he:D Ik vind deze sig zeer relax, de kleuren op de achtergrond gaan precies mee met de kleuren van je render. De border eromheen past er ook bij naar mijn zicht. En dan de tekst, het is een gewone simpele tekst dat ook bij deze sig past. al met al een 8 kuys Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Mooi gemaakt de kleuren van de achtergrond past precies bij de achtergrond de kleuren zijn heel mooi en de tekst past er ook bij dus ik geef je een 8.5/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 De render gaat iets té veel op in de achtergrond, waardoor ik niet meer kan zien wat precies wat is in die render En de achtergrond past goed bij de render, maar je krijgt nu lagen, dus wit, rood, wit, rood. Ik vind dat iets minder, er zit nu iets te weinig afwisseling in. Verder is het netjes, vooral de tekst is goed, passende font en plaasting. Een 6,5. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.