K03N Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Ik heb een probleem met opnieuw instaleren van vc. Als die bezig is met instaleren zegt de computer dat data.cab een soort van beschadigt is of niet helemaal voledig. wat kan ik hier aan doen om data weer voledig te maken? Bewerkt: 29 februari 2008 door K03N Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2008 Die data fout is heel ernstig. Het geeft meestal aan dat je CD beschadigt is of stuk is. Kijk even of je krasjes op je CD en dergelijke ziet. Je moet de krasjes wel goed zien, dus hou je CD in het licht. Dan maak je je CD schoon en dait is echt de beste optie. Doe dat met een druppeltje water en een zacht, droog doekje. Dat het werkt kan ik niet zeggen. Ik hoop dat het werkt voor je. Anders moet je een nieuwe CD kopen van GTA Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K03N Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2008 Die data fout is heel ernstig. Het geeft meestal aan dat je CD beschadigt is of stuk is. Kijk even of je krasjes op je CD en dergelijke ziet. Je moet de krasjes wel goed zien, dus hou je CD in het licht. Dan maak je je CD schoon en dait is echt de beste optie. Doe dat met een druppeltje water en een zacht, droog doekje. Dat het werkt kan ik niet zeggen. Ik hoop dat het werkt voor je.Anders moet je een nieuwe CD kopen van GTA Vice City. Oke, Bedankt! Ik ga het meteen doen. Maar ik was gister bezig met die Img tool kan het zijn dat het daar iets mee te maken heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2008 Zeker niet. Bij een deïnstallatie gaan alle dingen verloren die zijn toegepast, in dit geval het modden. Met een nieuwe installatie zal dit dus geen effect hebben. Zoals Blizzard dus al zei, gewoon de CD schoonmaken.. Dat is het beste wat je kan doen, in dit geval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K03N Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2008 Zeker niet. Bij een deïnstallatie gaan alle dingen verloren die zijn toegepast, in dit geval het modden. Met een nieuwe installatie zal dit dus geen effect hebben. Zoals Blizzard dus al zei, gewoon de CD schoonmaken.. Dat is het beste wat je kan doen, in dit geval. Wow, jullie zijn echt Geweldig! dankje wel! hij doet het! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.