Jump to content

Probleem met opnieuw instaleren van vc


K03N

Recommended Posts

Ik heb een probleem met opnieuw instaleren van vc.

Als die bezig is met instaleren zegt de computer dat data.cab een soort van beschadigt is of niet helemaal voledig.

wat kan ik hier aan doen om data weer voledig te maken?

ddddddddddddddvm6.png

Bewerkt: door K03N
Link to comment
Delen op andere websites

Die data fout is heel ernstig. Het geeft meestal aan dat je CD beschadigt is of stuk is. Kijk even of je krasjes op je CD en dergelijke ziet. Je moet de krasjes wel goed zien, dus hou je CD in het licht. Dan maak je je CD schoon en dait is echt de beste optie. Doe dat met een druppeltje water en een zacht, droog doekje. Dat het werkt kan ik niet zeggen. Ik hoop dat het werkt voor je.

Anders moet je een nieuwe CD kopen van GTA Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Die data fout is heel ernstig. Het geeft meestal aan dat je CD beschadigt is of stuk is. Kijk even of je krasjes op je CD en dergelijke ziet. Je moet de krasjes wel goed zien, dus hou je CD in het licht. Dan maak je je CD schoon en dait is echt de beste optie. Doe dat met een druppeltje water en een zacht, droog doekje. Dat het werkt kan ik niet zeggen. Ik hoop dat het werkt voor je.

Anders moet je een nieuwe CD kopen van GTA Vice City.

Oke, Bedankt!

Ik ga het meteen doen. Maar ik was gister bezig met die Img tool kan het zijn dat het daar iets mee te maken heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker niet. Bij een deïnstallatie gaan alle dingen verloren die zijn toegepast, in dit geval het modden. Met een nieuwe installatie zal dit dus geen effect hebben.

Zoals Blizzard dus al zei, gewoon de CD schoonmaken.. Dat is het beste wat je kan doen, in dit geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker niet. Bij een deïnstallatie gaan alle dingen verloren die zijn toegepast, in dit geval het modden. Met een nieuwe installatie zal dit dus geen effect hebben.

Zoals Blizzard dus al zei, gewoon de CD schoonmaken.. Dat is het beste wat je kan doen, in dit geval.

Wow, jullie zijn echt Geweldig!

dankje wel! hij doet het!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...