Jump to content

Diesel!

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou, omdat de meeste echte auto's op diesel rijden dacht ik? :puh:

Nouja, ik kan zo ook zeggen de Euros rijd ook op diesel.

Het klinkt vast aan de motor ;)

Geplaatst:
Hoe weet dat Wikigta, Hotdog busje op Dieselmotor rijd?

OTTO :bier:

Dat vraag ik me ook af, veel voertuigen uit San Andreas zijn gebaseerd op echte voertuigen. Ik denk dat ze dan gewoon kijken of het "echte" voertuig op Diesel rijd. Verder zou ik het ook niet weten.

Geplaatst:

Ik denk dat ze de auto's in het spel vergelijke met de echt auto's die er precies het zelfde eruit zien. Ddaarna kijken ze of de auto op benzine, diezel, etc. rijdt.

Geplaatst:

Lijkt me onlogisch, aangezien je aan een auto niet kan zien of hij op Diesel rijdt.

Je kan 10 auto's naast elkaar zetten, maar je kan echt niet zien waar hij op rijdt hoor ^_^

Geplaatst:
Hoe weet dat Wikigta, Hotdog busje op Dieselmotor rijd?

OTTO :bier:

Dat vraag ik me ook af, veel voertuigen uit San Andreas zijn gebaseerd op echte voertuigen. Ik denk dat ze dan gewoon kijken of het "echte" voertuig op Diesel rijd. Verder zou ik het ook niet weten.

Dan zetten ze wel bij vliegtuigen kerosine neer ;)

Geplaatst:

Zoals m'n vorige post (:duh:):

Ik debk dat ze het weten aandehand van de diesel motor, maar zal het vanmiddag aan m'n vriend, die veel over auto's weet, het eens vragen.

Geplaatst:

Het zit in handling.cfg (of iets anders, maar het zit in data folder). In Vice car editor stond het of voertuig op diesel reed of op benzine. Ik heb niet geknoeid met SA, maar ik denkt dat het niet veranderd is.

Geplaatst: (bewerkt)
Het zit in handling.cfg (of iets anders, maar het zit in data folder). In Vice car editor stond het of voertuig op diesel reed of op benzine. Ik heb niet geknoeid met SA, maar ik denkt dat het niet veranderd is.
Keine verduidelijking: Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg op jouw pc en open het bestand met kladblok. Daar zul je dit zien staan:

( R) TransmissionData.nEngineType [P/D/E]

Daar benden kun je bij elk voertuig dus zien staan, onder de letter R, of het een Petrol, Diesel of Electric voertuig betreft. Zo komen ze dus aan deze informatie.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Keine verduidelijking: Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg op jouw pc en open het bestand met kladblok. Daar zul je dit zien staan:

( R) TransmissionData.nEngineType [P/D/E]

Daar benden kun je bij elk voertuig dus zien staan, onder de letter R, of het een Petrol, Diesel of Electric voertuig betreft. Zo komen ze dus aan deze informatie.

Thanks K.O.

Hier heb ik echt aan ^_^.

OTTO :tu:

Geplaatst:

Sommige dingen kloppen neit helemaal natuurlijk, zoals dat volgens de handling.cfg de andromeda op benzine vliegt :bier: Ik had dacht eerst dat dit een fout op wikigta was, maar toen had Dutchy3010 het even uitgelegd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...