Robin B Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 ik heb heel veel keer de glitch uitgeoefent maar h et werkt aantal keren zelfs een uur maar de territory,s verschijnen niet in sf of lv Reageren
Donwell Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Als je het op de PC doet, dan heb je inderdaad weinig kans om er territoria bij te krijgen. Op de XBox en PS2 werkt deze truc veel beter, en daarnaast ook sneller. Op de PC heb je dus kans dat deze glitch niet tot bijna niet optreedt. Reageren
Robin B Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 nee ik doe het op de PS2 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 De vraag is of jij wel over het water vliegt. Zo niet, dan is het natuurlijk logisch dat het niet werkt. Als je de missie Saint Mark's Bistro speelt, dan vlieg je zo 3 a 4 minuten over de zee met een Shamal. Dit kan de Glitch in werking zetten, maar dat gebeurt meestal niet. Heb je de PS2 versie gaat het iets makkelijker in z'n werk. Meer info over de glitch vind je hier: Klik Reageren
Robin B Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 ik vlieg over het water met shamal en al maar het werkt niet ik heb het al 10 keer geprobeert 30 minuten lang Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Probeer wat langer te vliegen (1 uur of zo). Ik heb SA op PC en als ik het eerste keer probeerde dan kreeg ik meteen 1 gang terytory erbij . Maar nu lukt het niet meer . Het is gewoon kwestie van geluk . Greetz Reageren
grovemember Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 het probleem ligt mss bij de versie sa dat hij heeft! is het een plentanium dan gaat het niet ik heb dat probleem nu ook aleen de sa versioes vanbij de 1ste release lukt de glitch op de ps2 en als ik het verkeerd heb mag mij altij iemand verbeteren alvast veel gameplezier Reageren
Robin B Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 jaa dankje ik heb plentanium dus daar ligt het aan thanks hier kan een Op!! gisteren 2 uur lang geprobeert geen territory,s het komt inderdaad door die klote plentanium! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.