jojogta3 Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 vinden jullie SA niet saai worden als je het hebt uitgespeeld en zo nee wat doen jullie dan allemaal met SA B) :huh: Reageren
barry Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Ik vind het spel minder leuk toen dat ik hem had, maar ik vind het nog wel een leuk spel. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 maar ik heb hem al 3 keer uitgespeeld weet iemand iets leuks om te doen Reageren
josie Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Heel veel mensen uit moorden en dan zo lang mogelijk uit de handen van de politie blijven. Reageren
barry Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Ga nieuwe kleding halen, een nieuw kapsel. Ga gokken, ect. Van zulke dingen. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 dus zeg maar een echt leven lijden? Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 (bewerkt) Ik vond een flink aantal missies saai niet allemaal en vond het ook saai dat de verhaallijn helemaal ophoud de verhaallijn had op een andere manier door moeten gaan op welke manier dan ook want na de laatste missie is GTA SA verhaalloos en dat maakt het soms een beetje saai. maar er genoeg dingen om nog te doen,gelukkig politie uitdagen/afmaken en drugdealers doden,vriendin(nen) daten,met je gang :lol: trappen en alle sidemissie's(oddjobs)spelen er is nog zat te doen om je te vermaken Bewerkt: 27 januari 2005 door Tupac A. Shakur Reageren
Renne Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Als je het nog niet 100 procent uigespeeld heeft doe dat dan. Ga poolen,inbreken dollen met de politie, dating tot 100 procent brengen.Wat in rondrijden met je gang en wat rebel schoppen.Al de kleerwinkels uitkomen en nog veel meer!!!!!!!!!! Reageren
jojogta3 Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 ik heb al 100% maar ik doe dat wel ja dat andere ik ga deze mensen dood schieten Reageren
Insane Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 (bewerkt) wat ik ook altijd in de vorige delen deed nadat ik ze uit had gespeeld is gwn rondscheuren, mensen uitmoorden enz. ik vind het dan pas echt na een hele lange tijd saai worden :o Bewerkt: 27 januari 2005 door Insane Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 ik heb al 100% maar ik doe dat wel ja dat andere ik ga deze mensen dood schieten mooi als je die mensen wilt doodschieten, mag je mooi een aantal jaartjes zitten! en ja op een tijd word het saai maar dan heb ik Vc en Gta 3 nog, ik verveel me niet met de Gta serie Reageren
Insane Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 LoL, dat soort agenten met die kleding zul je niet tegenkomen of er moet een GTA Holland of wat dan ook komen :rolleyes: Reageren
SWYV Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 ga dan een weddenschap wie de meeste mensen vermoorden hebben met je vrienden :lol: of als jij cheat gelukzak :lol: doe cheat van zandstorm, en doe cheat mensen hebben gewseren en mensen rellen cheat amai wereldoorlog III op komst in GTA spel :lol: :lol: :lol: Reageren
jojogta3 Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 (bewerkt) nou tnxh ik denk dat ik me nu wel weer ga vermaken en over die derde wereld oorlog ik ga altijd met een rustler hydra's uit de lucht halen vette screen Bewerkt: 27 januari 2005 door jojogta3 Reageren
gtadude Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 parachute springen enzo ik verveel me ook al wordt tijd voor een volgende gta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.