Jump to content

SAAI


jojogta3

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jojogta3

    10

  • Insane

    4

  • barry

    2

  • Tupac A. Shakur

    2

Top Posters In This Topic

Ik vind gta sa nogsteeds niet saai. Er valt nog zo ontzettend veel te ontdekken. Ik heb hem welliswaas al een keer helemaal uitgespeelt maar het spel blijft gewoon leuk :) . Als gta sa dalijk op de computer uit is dan koop ik hem daar ook voor en dan ga ik lekker mods installeren en misschien wel zelf maken :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind gta sa nogsteeds niet saai. Er valt nog zo ontzettend veel te ontdekken. Ik heb hem welliswaas al een keer helemaal uitgespeelt maar het spel blijft gewoon leuk :) . Als gta sa dalijk op de computer uit is dan koop ik hem daar ook voor en dan ga ik lekker mods installeren en misschien wel zelf maken :) .

Zal daar ook een MTA voor uitkomen? Want dan ga ik hem zeker halen! :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind gta sa nogsteeds niet saai. Er valt nog zo ontzettend veel te ontdekken. Ik heb hem welliswaas al een keer helemaal uitgespeelt maar het spel blijft gewoon leuk :) . Als gta sa dalijk op de computer uit is dan koop ik hem daar ook voor en dan ga ik lekker mods installeren en misschien wel zelf maken :) .

Zal daar ook een MTA voor uitkomen? Want dan ga ik hem zeker halen! :rolleyes:

dat zal best wel ;)

maar dan moet je nog wel wachten

Countdown:

Countdown voor XBOX en PC!

San Andreas USA

130 dagen

San Andreas EU

133 dagen

en er zullen ook die dag nog geen mods zijn

dus het duurt nog wel een flinke tijd voordat mensen hier de MTA van GTA SA aan het spelen zijn.

ONTOPIC

Greez Tupac A. Shakur

Link to comment
Delen op andere websites

ja, idd als het op de pc uit is wil ik hem ook, maar dan met de savegame van me ps2 zodat ik niet weer allerlei kleine dingetjes overnieuwe moet halen, zal op de pc ook wel wat beter uit zien, hoop ik, dat wanneer je vliegt er wel grond onder je is en at je de bomen wel ziet

Link to comment
Delen op andere websites

Mja, nadat ik SA uitgespeeld had heb ik het een eind aan de kant geschoven en wat doorgespeeld op me andere games (Halo2 en NFSU2). And if the feeling's right I put back on GTA SA B)

B) die games heb k juist eerder uitgespeeld omdat SA toen nog niet uit was :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...