Jump to content

Missie hulp: N.O.E.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu ook bij de missie N.O.E. (geen idee waarom 't zo heet) en het lukt me maar niet :N

1. Ik vlieg te hoog en dan komen er Hydra's achter me aan :(

2. Ik vlieg te laag en dan kom ik in 't water :cry:

3. Het lukt me wel (maar 1 keer gebeurd) en dan stoot ik tegen de bomen in Angel :engel: Pine aan.

Dus heeft iemand alsjeblieft tips??!!!

Geplaatst:

Zorg er ten eerste voor dat je een route over het water heen uitstippelt. Daar blijf je boven vliegen, als je redelijk kunt vliegen is het niet zo moeilijk om op goede hoogte te blijven. Als je bij Angel Pine bent, vlieg je wat hoger over de bomen heen, snel door de corona en weer laag over het water. Dit allemaal moet erg snel, want anders krijg je probleem 1; de Hydra's.

Als je Hydra's achter je aan krijgt, vlieg dan snel weer laag en zigzag wat heen en weer. Op deze manier raken de Hydra's je -met wat geluk- niet. Je kunt uiteraard ook nog WikiGTA raadplegen.

Succes. ;)

Geplaatst:

Ik heb nog een tip, probeer zo weinig mogelijk met je pijltjes te sturen. Want dan raak je gauw een boom of het water, stuur alleen als het echt nodig is. Zo had ik deze missie ook gehaald. Succes met de missie. ;)

Geplaatst:

Hey,

Vlieg alleen over het water dan heb je geen problemen met bomen en andere opstakels zo is het mij ook gelukt!

Succes verder!

Geplaatst:
ben ik de enige die da vliegtuig ni eens de landingsbaan opkrijgt om te vertrekke:p

Hahaha :puh:

Blijkbaar!

Je moet gewoon niet teveel gas geven :)

Suc6

Geplaatst:
ben ik de enige die da vliegtuig ni eens de landingsbaan opkrijgt om te vertrekke:p

Hahaha :puh:

Blijkbaar!

Je moet gewoon niet teveel gas geven :)

Suc6

tis mij nu wel gelukt ma da vliegtuig draai lijk ni ben tussen de wrakken opgestegen:p

Geplaatst: (bewerkt)

Met de knoppen 'Q' en 'E' beweeg je het achterroer. Hiermee kan je op de grond draaien en sturen. ;)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...