ricky90 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Hoi. Ik weet dat er onder Overige-Hulp een topic is aangemaakt met de naam mega garage. Hierin staat een script die je garage zou moeten vergroten ik heb echter stap voor stap geprobeert en tevens heb ik al vaker vragen gesteld en ben ik ook vaak geholpen maar als alles af is en ik wil mijn nieuwe spel opstarten stopt het spel er net voor dat hij klaar is met laden. Nu heb ik een aantal vraagjes. Is het niet mogelijk om de script van de save-house in CountN2 ( die met bij de fly-school ) de script te veranderen zo dat er in de De_savhangr veel meer plaats is. Is er misschien een dergelijke mod voor dit klusjes Heeft iemand anders deze complete script. Of heeft iemand anders tip. En kom niet met proberen want zit nu al 1 week te klote op dat stukje Mvg Ricky Reageren
Black Force Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Ik dacht dat het aantal auto's wat je in de garages kan plaatsen, hard coded is, dus niet aan te passen. Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.