Vegeta Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Hey ik heb laatst een Gamecontroller bij kijkshop gekocht deze : Klik Er zat een handleiding bij de controller zelf in een zakje, Je kunt het aansluiten op ps2 en op pc. Ze deden het in begin allebei goed. Maar 2 dagen ofzo later werkte hij niet meer ik sluitte het aan op de pc maar hij deed het niet je zag de lampje nog wel branden dus hij kreeg wel stroom van de computer. Maar de pc zag hem neit meer er was geen cd bij dus ik kon het niet installeren op de ps2 doet hij het nog steeds prima !! Het heeft zo'n snoer waar bij de uiteinde het splitst in een usb en in een ps2 uitgang !! Hoe kan ik hem weer terug krijgen ??? Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Hey ik heb laatst een Gamecontroller bij kijkshop gekocht deze : KlikEr zat een handleiding bij de controller zelf in een zakje, Je kunt het aansluiten op ps2 en op pc. Ze deden het in begin allebei goed. Maar 2 dagen ofzo later werkte hij niet meer ik sluitte het aan op de pc maar hij deed het niet je zag de lampje nog wel branden dus hij kreeg wel stroom van de computer. Maar de pc zag hem neit meer er was geen cd bij dus ik kon het niet installeren op de ps2 doet hij het nog steeds prima !! Het heeft zo'n snoer waar bij de uiteinde het splitst in een usb en in een ps2 uitgang !! Hoe kan ik hem weer terug krijgen ??? Werkt het ook met USB of heb je ook die PS/2 nodig? Je kan proberen het alleen met USB aan te sluiten. Controleer tijdens het spelen van een spel in je instellingen of je het wel aan hebt, dus met gamepad. Als dat niet lukt.. Start > Configuratie Scherm> Spelbesturingen > Kijk bij 'Geïnstalleerde spelbesturingen', zit joune (Predator Dual Stick Gamepad GM-1520) erbij? Zoniet, druk op 'Toevoegen' > Druk op 'Aanpassen' > Gamepad en 12 knoppen moet je veranderen. Naam van spelbesturing: Predator Dual Stick Gamepad GM-1520. Druk dan op OK. Werkt het nu wel? Reageren
ken9 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 anders zou ik hem gewoon terug brengen als ik jou was nieuw vragen Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Nee kijk op mijn ps2 werkt het prima !! Op mijn andere pc pakt hij het gelijk als ik hem aansluit ik zie hem ook bij Configuratiescherm=> spelbesturing maar bij deze computer pakt hij het niet automatische. Dus er is een instelling die niet klopt.. En je kan geen 12 knoppen doen maximaal 4 je meot kiezen je kan neit zelf typen !! En als ik dan op oke druk dan komt dit : De spelpoort of spelpoortstuurprogramma's zijn niet juist geconfigureerd raarpleeg aparaatbeheer ???? En ohja mijn andere controller werkt er wel op ?? Bewerkt: 29 februari 2008 door cesar Reageren
Gangsta Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Hey, Daar ben ik weer. Aangezien ik van jou gehoord heb via PB dat je Windows XP hebt en jou gamepad ook op een andere computer hebt gebruikt/getest (met resultaat dat die het doet), heb ik 'Trust' ge-emailt. 4 dagen later hun reactie: Bedankt voor uw e-mail. Als u het product aansluit hoort Windows deze teherkennen en een standaard driver te installeren. Als dit niet het gevalis geef de locatie aan waar Windows deze standaard drivers kan vinden:C:\Windows\System32\DriverStore Als het goed is moet je tijdens het in pluggen van je gamepad een melding krijgen met het bericht: ''Nieuwe hardware gevonden''. Klopt het dat je wat anders krijgt? Zoals bijvoorbeeld drivers en andere instellingen? Reageren
Vegeta Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Nee dat is het probleem dat krijg ik niet ik heb het in alle usb poorten van mijn pc gestopt geen van ze lukt. Maar op mijn andere pc werkt alles prima ?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.