Jump to content

Beeld doet raar!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb gta sa op mn Nieuwe Vista basic geinstalleerd,maar als ik het start gaat alles goed maar als ik in het menu ben gaat de beeld raar doen ik zie dan allemaal cijfers en letters.Ik heb het ook op een andere Vista geinstaleerd en daar is alles perfectomundo.Ik snap er nix van. :duh::duh:

Opnieuw instaleren helpt ook niet.

Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst: (bewerkt)
ligt het aan de videokaart?

Ik weet niet ,want hij is pas geformateerd en geinstaleerd

maar ik heb hier wat informatie.

naamloosfg2.jpg

Bewerkt: door nrdissy
Geplaatst:

Daar licht het volgens mij niet aan, ik denk dat het je beeldscherm is ofzo. Er zijn wel veel probleempje's met Windows Vista dus daar kan het ook aan liggen. Doe het dan op je andere ;) zo een probleem is dat toch niet?

Geplaatst:

Misschien kun je de nieuwste driver van je videokaart installeren.

Meestal helpt dat bij dit soort problemen.

Van Johannes47

Geplaatst:
Daar licht het volgens mij niet aan, ik denk dat het je beeldscherm is ofzo. Er zijn wel veel probleempje's met Windows Vista dus daar kan het ook aan liggen. Doe het dan op je andere ;) zo een probleem is dat toch niet?

Met de andere bedoel ik die van me vader die ik niet vaak zie. :duh:

Geplaatst:

Met de andere bedoel ik die van me vader die ik niet vaak zie. :duh:

Oooow :{ Uhm.... Licht het echt niet aan je beeld scherm?

Geplaatst:
Het licht wel aan mn beeldscherm maar ik snap niet wat?

Mischien kan je beeldscherm niet de hoeveel heid pictures aan van GTA: SA. Hoe oud is je beeldscherm?

Geplaatst:

Mischien kan je beeldscherm niet de hoeveel heid pictures aan van GTA: SA. Hoe oud is je beeldscherm?

Amper een 1 jaar. :duh::duh::duh:

Geplaatst:

Welk merk?

Geplaatst:

Welk merk?

Acer.

Geplaatst:

Welk merk?

Acer.

Acer..... tja dan moet je maar Sony of zo nemen he ;) Nee okeey, deed dat scherm altijd al raar??

Geplaatst:

Welk merk?

Acer.

Acer..... tja dan moet je maar Sony of zo nemen he ;) Nee okeey, deed dat scherm altijd al raar??

nej

Geplaatst:

Welk merk?

Acer.

nej

Nee? oow okeey, sorry dan weet ik het ook niet... Dan licht het denk ik toch aan je PC he?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...