Jump to content

Waar staat het busje om in te breken?

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik speel sinds kort weer GTA SA. Ik heb net de missie met het inbreken gehad. Nu wil ik weer gaan inbreken ik kan alleen nergens het busje vinden om dit te gaan doen. Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden.

Grtzzz

Gandalf

Geplaatst:

Je moet dus zoeken naar de Black Boxville, het busje waarmee je kan inbreken. In elke stad (Los Santos, San Fierro en Las Venturas) staat er eentje.

Los Santos: Je zult vast wel weten waar ene B-Dup woont. Hij woont vlakbij Grove Street en de gym en in het blok waar hij woont staat hij.

San Fierro: Daar staat hij bij het bouwterrein bij Wang Cars. Een beetje zuiderlijker van het bouwterrein en achter je savehuis vind je hem.

Las Venturas: Je kunt hem vlakbij de onderste afslag van de oosterlijke ringweg van Las Venturas. Een beetje westerlijk van de afslag vind je hem.

Nog steedts niet gevonden, hier een kaartje met de vindplaatsen.

Ik hoop dat dit je hier veel informatie aan heb.

Geplaatst:

In Los santos, staat hij in de wijk Ganton ;)

Bij dat huis van B dup die je in 1 van de eerste missies tegenkomt ( blauwe huizen ) .

san fierro en las venturas weet ik eerlijk gezegd niet :$

Geplaatst:
In Los santos, staat hij in de wijk Ganton ;)

Bij dat huis van B dup die je in 1 van de eerste missies tegenkomt ( blauwe huizen ) .

san fierro en las venturas weet ik eerlijk gezegd niet :$

Maak je maar nier druk, het staat boven je al vermeld :)

Geplaatst: (bewerkt)
Waarom wil je inbreken?

Zoveel geld krijg je er niet voor :( Helaas!

Als je het goed doet kun je toch in één nacht ca. $7500 jatten. En als je de $10000 hebt gejat krijg je $3000 en de oneindig-sprint-mogelijkheid. Dus het is handig om te doen als je steeds moet wachten totdat CJ weer kan sprinten en het is een goede bron van inkomsten. Wel is het niet nodig voor 100%.

Edit: De beloning en het doel met elkaar verwisseld...

Edit2: Ook gemerkt dat $10000 niet in één nacht hoeft...

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:
Waarom wil je inbreken?

Zoveel geld krijg je er niet voor :( Helaas!

Als je het goed doet kun je toch in één nacht ca. $7500 jatten. En als je de $10000 hebt gejat krijg je $3000 en de oneindig-sprint-mogelijkheid. Dus het is handig om te doen als je steeds moet wachten totdat CJ weer kan sprinten en het is een goede bron van inkomsten. Wel is het niet nodig voor 100%.

Edit: De beloning en het doel met elkaar verwisseld...

Edit2: Ook gemerkt dat $10000 niet in één nacht hoeft...

Ik vind alleen als je dan een tijdje aan het jatten bent dat het saai word :puh:

Beetje dat sneak in en uit lopen , maarja dat vind ik xD

Voor iedereen is dat anders

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...