Dastard Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Nou, op MSN hebben er sommige contacpersonen van mij bv Radio 585 blauw onderlijnd natalsof het een link is, hoe kan ik dat doen? Ik heb MSN PLUS. Reageren
-Omar- Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Nou, op MSN hebben er sommige contacpersonen van mij bv Radio 585 blauw onderlijnd natalsof het een link is, hoe kan ik dat doen?Ik heb MSN PLUS. Is het ook een link ofniet? Maar dat onderstrepen is makkelijk gewoon tekst voor je naam doen en de kleur blauw kan je zelf selecteren. MVG, Omar Reageren
Donwell Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Zet de volgende code dan in je tekst; [c=blue][u]Hier je tekst[/u][/c] Dat geeft dus in MSN het volgende: Hier je tekst Het gaat ongeveer hetzelfde als de BB-Codes op het forum. Op MSN kunnen alleen de B, U, I en S tag worden gebruikt, samen met nog wat andere, zoals de kleur etc. Reageren
Dastard Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Bedankt, Donwell Reageren
Fantomican30 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Kan ook een MSN Countdown zijn, maar dan staat er meestal een icoontje voor. Reageren
ikt Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Dan zitten ze waarschijnlijk met Windows Media Speler naar de radio op Radio538 te luisten, met de optie ''Laat anderen zien wat ik luister'' aan. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ik heb ook meteen een MSN vraag, aangezien dit topic in de buurt was... Ik heb Sweetim emoticons enzo, alleen wil ik die verwijderen. Msn verwijderen werkt helaas niet.. Weet iemand het toevallig? Reageren
TomHagen Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ik heb ook meteen een MSN vraag, aangezien dit topic in de buurt was...Ik heb Sweetim emoticons enzo, alleen wil ik die verwijderen. Msn verwijderen werkt helaas niet.. Weet iemand het toevallig? Ik denk dat het:óf in Program files -> Windows Live -> Messenger staat, óf in een aparte map in Program files staat, afhankelijk van waar je ze gedownload hebt. Als je het dan ergens ziet staan is Delete genoeg, lijkt me. Maar verder heb ik er geen verstand van, ik weet niet wat Sweetim is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.