K03N Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Als ik bezig ben met img tool en ik heb alles goed gedaan en ik start vice city op. dan krijg ik opeen gegeven moment dit: hoe komt dit? ik hoop dat jullie me kunnen helpen Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Verwijder alle mods en probeer dan. Als het niet lukt dan moet je vc herinstaleeren. Reageren
K03N Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Verwijder alle mods en probeer dan. Als het niet lukt dan moet je vc herinstaleeren. oke! dan heb ik al 5 keer vandaag opnieuw geinstaleerd Reageren
FerryN Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Verwijder alle mods en probeer dan. Als het niet lukt dan moet je vc herinstaleeren. oke! dan heb ik al 5 keer vandaag opnieuw geinstaleerd Probeer anders te rebuilden als dat kan, werkt ook vaak. Dit duurt meestal niet zo heel lang. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.