Donald F. Duck Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Bij Los Desperados gaat Cesar altijd dood. Het komt ook door mij, omdat Cesar in de weg staat en soms zie ik hem aan voor Vagos lid. Heeft iemand tips om hem levend te houden? En om Carl levend te houden? Bewerkt: 29 februari 2008 door Donald F. Duck Reageren
game~skater Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 vigilante en parademic, al zou ik iets vooruit lopen, je homies lopen toch wel mee Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Blijf bij Cesar in de buurt en schiet naast hem alle Vagos-leden dood. Voor CJ zou ik een volle armor en health hebben en vaak schuilen bij de huizen. Ook is het handig om eerst alle paramedic missies te doen. Reageren
Donwell Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Zorg ervoor dat je een snelle reactiesnelheid hebt; zodra je de Vagos schiet, probeer ze dan snel één voor één om te leggen door middel van een headshot. Verberg je steeds achter een muurtje, en rol erachter vandaan. Ook is het handig om in het bezit van een aantal granaten te zijn, hiermee kun je Vagos omleggen zonder zelf risico te lopen. Zorg er dan wel voor dat je op veilige afstand staat. In het huizenblok kun je mooi van een andere kant aanvallen, zo kun je 'ongemerkt' wat dichterbij komen. In het steegje moet je echter wel goed uitkijken. Ruim eerst de garage uit die opeens opengaat en zoek daar snel dekking in. Daarna er weer uit rollen en iedereen één voor één omleggen. Als laatste, bij Cesars huis, eerst iedereen uitschakelen die op je af komt of op de daken staat. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Ik heb al veel met granaten gedaan zonder Cesar te raken maar toch gaat hij dood.. Reageren
Jay; Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Blijf hem gewoon dekken. Maak je geen zorgen om je wee Grove Street Members aangezien die niet zo veel doen. Zorg dat je een handig wapen bij je hebt en ga niet te snel naar voren. Gewoon goed kijken en hoe meer je de missie probeert hoe beter het de volgende keer zal gaan. Ook is het handig om nog even Wikigta door te lezen al vermoed ik dat je dit al hebt gedaan. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Het probleem is dat ik niet naar voor ga en soms moet ik naar voren om in bereik van de Vagos te komen. Ook heb ik AK47 en SMG bij me waar ik AK het meest van gebruik. Het probleem dat Cesar dood gaat komt ook omdat hij voor me loopt als ik schiet dus die kogels komen in Cesar. Reageren
Jay; Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Gewoon blijven oefenen en anders kan je altijd nog je savegame laten plaatsen. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Het probleem is dat ik niet naar voor ga en soms moet ik naar voren om in bereik van de Vagos te komen. Ook heb ik AK47 en SMG bij me waar ik AK het meest van gebruik. Het probleem dat Cesar dood gaat komt ook omdat hij voor me loopt als ik schiet dus die kogels komen in Cesar. Neem een Minigun, daar schiet je vrij snel mee, en hij is goed. Hier vind je de vindplaats van de Minigun. Succes Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Bedankt voor de Miniguntip, hij heeft me er echt bij geholpen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.