jacky110 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 bij imgtool vice city als je een bestant wil vervangen staat er: file is too big to replace 'player.dff en als ik wat wil delete dan sta er: dir file error! it might be in use.. exiting... kan iemand mij helpen plz. alvast bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 bij imgtool vice city als je een bestant wil vervangen staat er: file is too big to replace 'player.dffen als ik wat wil delete dan sta er: dir file error! it might be in use.. exiting... kan iemand mij helpen plz. alvast bedankt Heb je Vice City nog aan staan? Als dat zo is moet je Vice City even afsluiten en dan pas de mods toevoegen. je kan namelijk geen mods toevoegen als het spel nog geactiveerd is. Een andere optie is dat 'Alleen lezen' nog aan staat. Ga naar 'C:\Program Files\Rockstar Games' en klik met de rechtermuisknop op 'GTA Vice City'. Klik op 'Eigenschappen' en vink 'Alleen Lezen' uit. Klik op toeppasen en daarna op Ok. Probeer het nu nog eens. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Zoeki in de IMG tool eerst de originele player.dff op en delete deze. (Je komt bij de zoekfunctie door op F2 te drukken). Zet nu de nieuwe player.dff erin. IMG tool kan wel eens problemen geven als je een bestand probeert te vervangen, delete het dus eerst zelf en zet daarna zelf het nieuwe erin. Reageren
jacky110 Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 bij imgtool vice city als je een bestant wil vervangen staat er: file is too big to replace 'player.dffen als ik wat wil delete dan sta er: dir file error! it might be in use.. exiting... kan iemand mij helpen plz. alvast bedankt Heb je Vice City nog aan staan? Als dat zo is moet je Vice City even afsluiten en dan pas de mods toevoegen. je kan namelijk geen mods toevoegen als het spel nog geactiveerd is. Een andere optie is dat 'Alleen lezen' nog aan staat. Ga naar 'C:\Program Files\Rockstar Games' en klik met de rechtermuisknop op 'GTA Vice City'. Klik op 'Eigenschappen' en vink 'Alleen Lezen' uit. Klik op toeppasen en daarna op Ok. Probeer het nu nog eens. bedank het werk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.