Jump to content

Gta Garage Auto Style

Recommended Posts

Geplaatst:

Was even wat aan het uitproberen voordat ik verder ga met mijn airport veranderen in een tuning event.

Voor de eerste keer met G-TXD tool te werken kwam dit eruit. Vind het zelf nogal `niet mooi `

Foto-QJY8GSGO.jpg

Foto-8WPKYOLH.jpg

Foto-H37GSBQO.jpg

Foto-JWCPMBH8.jpg

Foto-FTUOMJRS.jpg

Foto-MD6Z7OWH.jpg

Foto-8T6BRXKE.jpg

Foto-DBGOOC8K.jpg

Foto-JUFRRNMI.jpg

Gelukkig ziet mijn event erna 1 week hard map edititen en leuk uit en ga ik er nog veel aan veranderen die zal ik wel als het echt af is plaatsen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er cool uit! Alleen ik zou niet teveel vrouwen doen ;) Oja en niet te negatief over jezelf doen het zag er wel mooi uit hoor! :puh:

Bewerkt: door GTAinfo
Geplaatst:

Heb nu [net] ook wat goede logo`s van hun gevonden die ga ik er in die randen zetten. En heb meer dan 20 foto`s van producten van hun in hun dozen dus kan ook wat dozen gaan veranderen en die met een map editor ergens gaan plaatsen net als een echte shop.

Geplaatst:

Mechien zou je kunnen kijken welke textures er goed passen en die erin zetten ik vind het niet echt zo mooi :7

Groeten Tim

Die auto's heb jij niet gemaakt.... Maar voorde rest mooi gemaakt.

voor een beginner

Bewerkt: door gta-pilot

Sorry Ik vind het niet zo erg mooi. Maar je hebt het wel weer goed gedaan voor de eerste keer. Ik kan er zelf niks van hoor :duh:. Maar Een Tip: Volgende Keer zou ik niet zo veel kleuren gebruiken. En ietsje minder vrouwen.

Een 7/10.

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

hey

ik heb een abonement genomen op dit topic, ik vind het echt mooi, en wil dus wel weten wanneer t af is, de auto's die daar staan: zijn dat vaste spawn plaatsen?

Geplaatst:

Mooi gedaan hoor, ik vind hem goed gelukt. Blijf doorgaan zodat je nog meer kunt maken! 8.5/10

IVaddict

In vijftien woorden: Je hebt het goed gedaan knul, VROUWEN FTW, alleen iets minder velle kleuren ;) ( de auto's )

:puh:

7.5/10

Ik ga morgen beginnen met mij eerste :7

EDIT: vandaag :)

Bewerkt: door nick5556

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...