kuys Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Zelda sig, had een soort gelijke sig van dit in m'n battle gedaan. Ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden. MVG, kuys Reageren
Jay; Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Zelf vind ik de achergrond wat minder. Je hebt je tekst er erg op aangepast maar je had toch een andere kleur moeten kiezen. Wel vind ik deze jonge Zelda er mooi uit springen. Een 7.8/10 Maar je hebt toch ook al rates en comments gekregen bij je battle? Edit: Sorry, hij heet Link ja. Bewerkt: 2 maart 2008 door Jay; Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Mooie sig, Net wat jay; al zei: Achtergrond mag iets meer uitgedrukt worden. Verder is het prima, het mannetje in het midden is mooi uitgedrukt. 8,2/10 Swiggers Reageren
kuys Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 jay; , ja dat klopt, maar toen had ik een andere gedaan met o.a andere kleuren, en een andere effect bij de lichtstraal eromheen. Bedankt voor rates. MVG Kuys Reageren
Fantomican30 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Zelf vind ik de achergrond wat minder. Je hebt je tekst er erg op aangepast maar je had toch een andere kleur moeten kiezen. Wel vind ik deze jonge Zelda er mooi uit springen. Een 7.8/10 Maar je hebt toch ook al rates en comments gekregen bij je battle? Het is Link! Hij is mooi. Alleen vind ik de achtergrond niet zo bij hem passen. 8/10! Bewerkt: 29 februari 2008 door Fantomican30 Reageren
kuys Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Zelf wist ik ook niet of het Link is of Zelda:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.