michelns Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 ik heb allemaal mods op mijn pc en als ik inmgtool gebruik dan wil ik bijf sparrow.txd vervangen dan zecht ie toegang geweigerd en eerder zij hij ook dat het te groot was om te vervangen iemand merschien antwoord Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) ik heb allemaal mods op mijn pc en als ik inmgtool gebruik dan wil ik bijf sparrow.txd vervangen dan zecht ie toegang geweigerd en eerder zij hij ook dat het te groot was om te vervangen iemand merschien antwoordHmm... Heb je ook WinRar gedownload?Probeer is een andere mod. Soms kan het zijn dat er een mod te groot is voor het bestand wat je wilt vervangen. Weet je ook wel zeker dat je alles goed doet?.. Voor meer hulp voor het modden kun je vinden door op deze link te klikken Klik Hier Succes !! Swiggers Bewerkt: 29 februari 2008 door swiggers Reageren
Donwell Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Waarschijnlijk heb je gewoon 'Alleen lezen' aanstaan op je folder van je spel... Rechtermuisknop op de map doen, 'Eigenschappen' en daar alleen lezen uitschakelen en vervolgens toepassen op elke submap en bestand. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.