Jump to content

Auto zoeken/bewaren

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een keer een auto zien rijden die heel erg lijkt op een toyota jeep. weet iemand waar ik deze auto kan jatten? ik heb hem maar 1 x gezien daarna niet meer.... :-( Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

En is het mogelijk om meer auto's te stallen in een garage? ik heb nu in mn garage 2 auto's + scooter + motor. Is er ergens anders een plek om meerdere auto's te stallen?

Geplaatst:

Misschien bedoel je de >>Mesa<<? De locatie van deze auto vind je >>hier<<, máár deze auto is wel Import/Export gerelateerd. Dat betekent dat de auto alleen beschikbaar is waneer je bij de desbtreffende auto lijst bent. Meer info over Import/Export vind je >>hier<< Als je deze auto niet bedoeld moet je even >>hier<< kijken en kijken onder het kopje ''SUV's en stationwagons'. ;)

Hoe je meer auto's in je garage zet weet ik niet, maar ik weet wel een safehouse waar 6 auto's in kunnen. Dat is in de hangar van Verdant Meadows. Deze moet je kopen in de missie >>Verdant Meadows<<. Als je pas in Los Santos/San Fierro bent moet je nog even doorspelen. >>hier<< is een missieoverzicht. Meer info over Verdant Meadows vind je >>hier<<. :)

Geplaatst:
[...]Hoe je meer auto's in je garage zet weet ik niet, maar ik weet wel een safehouse waar 6 auto's in kunnen. Dat is in de hangar van Verdant Meadows.[...]

Je kan er 4 in de hangar en 4 in de garage, wat samen op 8 uitkomt. Ook kunnen in de hangar vliegtuigen.

Over hoe je meer voertuigen in je garage zet, dat weet ik. Als eerste moet je een voertuig hebben die je in de garage wil. Dan ga je met de voorkant van het voertuig tegen de garagedeur staan. Je krijgt dan de melding dat er "officieel" niet meer voertuigen in mogen. Dan stap je uit/af en zorg je dat de garage open gaat. Stap dan snel weer in/op je voertuig en probeer hem erin te krijgen voordat de garage dicht gaat. Hij zal nu heel raar bewegen als hij helemaal open is maar dat maakt niks uit. Het kan wel voorkomen dat als de garage dicht gaat er een voertuig uit verdwijnt. Probeer dus je voertuigen over alle garages in het spel te verdelen waardoor het toch goed past.

Geplaatst:

In de hangar kun je er veel kwijt ja, maar het spel heeft een maximum van 4. Dit komt misschien omdat er ook vliegtuigen in kunnen en dus passen er daar maar ca. 4 van in.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...