Achille Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Dit is Ckers erg cool, ik let niet zoveel op die textures alleen een paar van Las Venturas kwamen me erg bekend voor ingame.. Reageren
BaasB Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Dit is echt zooo dope voor de mensen die in Amerika in die plekken wonen waar je ook in San Andreas kan rondlopen... Zouden jullie het niet geweldig vinden als je met CJ je eigen stad onveilig kon maken? Ik zelf woon in Tilburg, 't lijkt me echt geweldig als R* Tilburg precies namaakt, en dat er dan een GTA Tilburg ofzo komt. Lijkt me echt zoooooo lauw, dat je lekker met een shotgun chaos in je eigen stad kan maken... Dat je zelf langs je EIGEN huis kan lopen... Maar helaas, ik denk niet dat er ooit een GTA Tilburg uit komt... Als ik nou om de een of andere reden héél rijk word, geef ik R* 10 miljoen euro, en dan geef ik ze de opdracht om Tilburg zo gedetailleerd mogelijk na te maken. (of zouden ze dat niet doen voor 10 miljoen? ) Reageren
braxe2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ik vind de echte foto van Area 69/Area 51 wat onduidelijk maar voor de rest, zeer goed gevonden Mister Fuji. Dat komt omdat je geen foto's mag maken van Area 51 alleen een satteliet foto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.