Mister Fuji Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 (bewerkt) dit is dan niet echt SA in Real Life (en misschien ook al wel bekend) maar let eens op het eilandje ten zuiden van San Pedro Catalina! In de omgeving van Los Santos / Angeles. Toeval? EDIT: Cortez Bank, San Miguel Island, opvallend... Bewerkt: 22 maart 2005 door Mister Fuji Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Catalina! In de omgeving van Los Santos / Angeles. Toeval? Catalina was al een personage uit GTAIII, dus ja, toeval (of bestond toeval niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Catalina! In de omgeving van Los Santos / Angeles. Toeval? Catalina was al een personage uit GTAIII, dus ja, toeval (of bestond toeval niet) ja, nee klopt, maar ik dacht dat Rockstar North in Los Angeles zat (en dat ze inspiratie uit de buurt zochten) maar RN zit heel ergens anders :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 (bewerkt) Gta San andreas is een stad in het wilde westen ik had het gezien op een amerikaanse site het is een hele rustige stadje ze hadden maar een grote gangster daar ooit gekent in 1830 is hij geboren en in 1895 is hij neergeschoten hij schoot agenten dood en stal paarden Bewerkt: 22 maart 2005 door Royce Da 5'9'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 San andreas is een stad in het wilde westenik had het gezien op een amerikaanse site het is een hele rustige stadje ze hadden maar een grote gangster daar ooit gekent in 1830 is hij geboren en in 1895 is hij neergeschoten hij schoot agenten dood en stal paarden San Andreas is geen stad Ik denk niet dat het over de wilde westen gaat. En het is zeker geen hele rustige stadje maar 3 steden met 12 "kleine" dorpachtige plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 San andreas is een stad in het wilde westenik had het gezien op een amerikaanse site het is een hele rustige stadje ze hadden maar een grote gangster daar ooit gekent in 1830 is hij geboren en in 1895 is hij neergeschoten hij schoot agenten dood en stal paarden San Andreas is geen stad Ik denk niet dat het over de wilde westen gaat. En het is zeker geen hele rustige stadje maar 3 steden met 12 "kleine" dorpachtige plaatsen. De GTAnaam San Andreas komt denk ik meer van de San Andreas-breuk die vlakbij San Francisco enzo ligt. Bovendien viel mij op dat dit teken en de naam wel ernstig lijken op Cluckin' Bell. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 Nog twee: Bekend ??:rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy_Nightmare_Smith Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Hier de Garver en Kincaid bruggen tussen San Fierro en Tierra Robada in het eggie. (in het echt heten ze de Forth Rail bridge en Forth Road bridge, en ze liggen 15 km van Edinburgh, Schotland. Waar R* North gevestigd is) Forth Road Bridge (Garver Bridge) Forth Rail Bridge (Kincaid Bridge) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aloyz Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 dit is dan niet echt SA in Real Life (en misschien ook al wel bekend) maar let eens op het eilandje ten zuiden van San Pedro Catalina! In de omgeving van Los Santos / Angeles. Toeval? EDIT: Cortez Bank, San Miguel Island, opvallend... er staat ook ventura op, heeft dit te maken met Las Venturas ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Nog twee: Bekend ??:rolleyes: jep HEEL bekend dat is toch een S.W.A.T. ding ook op televisie bij C.S.I. miami zie je ook veel bekende gebouwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 op deze kaart staat ook berkley waar kennen we hem toch van :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 op deze kaart staat ook berkley waar kennen we hem toch van :lol: kijk eens wat verder naar boven deze foto is al geplaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ik weet het slimmie maar bij dat berichtje was al paar keer gequot dus onoverzichtelijk,effe url overgenomen en taadaa kaartje :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 San andreas is een stad in het wilde westenik had het gezien op een amerikaanse site het is een hele rustige stadje ze hadden maar een grote gangster daar ooit gekent in 1830 is hij geboren en in 1895 is hij neergeschoten hij schoot agenten dood en stal paarden San Andreas is geen stad Ik denk niet dat het over de wilde westen gaat. En het is zeker geen hele rustige stadje maar 3 steden met 12 "kleine" dorpachtige plaatsen. Jawel ik heb het op GunkTV gezien dus niet zeggen van niet <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) En wie zeg dat jij gelijk heb. San andreas is gewoon afgeleidt van de san andreas breuk. En het spel bestaat gewoon uit san fiero, las vegas en Los Angeles. En daaruit nog een paar dorpjes en ook nog wel een beetje de Grand Canyon. Bewerkt: 9 april 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.