Jump to content

Gamers aller landen, verenigt u!

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie dacht dat wereldrecords enkel op naam van topatleten of lunatics staan, heeft het goed mis. Ook gamers willen heus hun kans wagen, en daarom werd De 'Guinness World Record’s Gamer’s Edition' het leven in geroepen.

Nu wil men opnieuw proberen een record in de wacht te slepen, namelijk de grootste verzameling van gamepersonages ever en daarvoor heeft men jouw hulp nodig. Het idee is simpel: kleed je als een game character naar keuze en move your ass naar Londen! De poging zal plaatsvinden op 18 maart aan de Millennium Bridge , van 10u30 tot 11u. Altijd al in de huid willen kruipen van Master Chief, Lara-balconny-Croft- of Mario? Aarzel dan niet en ga naar http://gamers.guinnessworldrecords.com of stuur een mailtje naar gamesgathering@guinnessworldrecords.com.

Bron: Gunk

Wie voelt zich geroepen om te gaan ? :puh:

Geplaatst:
Wie dacht dat wereldrecords enkel op naam van topatleten of lunatics staan, heeft het goed mis. Ook gamers willen heus hun kans wagen, en daarom werd De 'Guinness World Record’s Gamer’s Edition' het leven in geroepen.

Nu wil men opnieuw proberen een record in de wacht te slepen, namelijk de grootste verzameling van gamepersonages ever en daarvoor heeft men jouw hulp nodig. Het idee is simpel: kleed je als een game character naar keuze en move your ass naar Londen! De poging zal plaatsvinden op 18 maart aan de Millennium Bridge , van 10u30 tot 11u. Altijd al in de huid willen kruipen van Master Chief, Lara-balconny-Croft- of Mario? Aarzel dan niet en ga naar http://gamers.guinnessworldrecords.com of stuur een mailtje naar gamesgathering@guinnessworldrecords.com.

ik wel man mario wat cool nu denk ik aan mijn eerste keer met een yoistick in mijn handen :7

Geplaatst:
Je eigen verkleden en naar Londen gaan? Daar heb ik het geld niet voor :puh:

ik wel bij baantjes krantenwijk zakgeld maar ik ben er wel te jong voor :7

Geplaatst:

Man, Lijkt me wel vet!!

Dat boekje ga ik binnenkort ook eens kopen...

Allemaal gamerecords... Heerlijk!

Op de site kun je btw zelf een record verbeteren. Gewoon even wat mensen optrommelen, een mail naar GWR sturen en beetje bewijs en jij staat in dat boek! XD

Stel je voor! 8)

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Niet echt :puh: Ik game graag maar betekend niet dat ik met ene mario pakje wil rond lopen. Het is gewoon een hobby, geen lifestyle

Bewerkt: door michaelfivez
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Aangezien de recordpoging is gehaald (er was trouwens nog geen oud record...) sluit ik dit topic nu, om te voorkomen dat het één grote spamboel wordt waar iedereen gaat praten in welk gamekostuum hij of zij naar Londen zou gaan, wat niet de bedoeling is als de recordpoging al is geweest. ;)

Een artikeltje over de recordpoging kun je hier vinden.

Niet eens met slotje? -> PB.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...