Jump to content

Jessica Alba

Recommended Posts

Geplaatst:

Na lang gestopt te zijn met Graphics ben ik vandaag terug begonnen.

Ik weet niet of ik hierna zal stoppen, of zal verder doen. Ik heb namelijk nog veel werk op school. :7

Nou, ik heb dus een signature van Jessica Alba gemaakt omdat Mirrrr die wel een mooi meisje vond. Aangezien dat inderdaad zo is, heb ik er een sig van proberen maken. Ik heb met alles geprutst waar ik niets van ken, en ik vind dat er nog iets moois uit gekomen is. ^_^

Wat vind jij ervan?

jesalbpnghl1.png

Geplaatst:

De achtergrond is nogal eentonig, eigenlijk alleen blauw. De lijntjes links van Jessica vind ik wat raar. Ze passen eigenlijk niet zo. De wolken die rechts een beetje over haar heen gaan is een goed idee, maar de uitvoering vind ik wat minder. Het mocht wel wat subtieler worden ingeblend :7

Verder vind ik het wel een vrolijke sig.

Ik geef het een 6je.

Geplaatst:

Mooie sig. Goed ingeblend, die lijnen vind ik ook wel mooi. De achtergrond past er ook bij. Een 8.5/10. Volg nog wat meer tuts en je komt er.

Geplaatst: (bewerkt)

Jessica Alba is heet. :$ Los van dat vind ik de signature niet zozeer geslaagd.

De render is niet zo goed ingeblend, waardoor die hoekig overkomt. De lijntjes naast de render vind ik ook minder, en niet passen bij deze signature. De achtergrond valt best nog wel mee, het lijkt alleen of het linker en rechter gedeelte er apart zijn opgeplakt. Tekst vind ik ook minder, zonder de lijntjes, en met de tekst verbeterd zou het er al heel wat beter uitzien denk ik.

Positief vind ik wel dat de signature sterk belicht is, samen met dat blauw zorgt het ervoor dat Jessica er nog hemelser uitziet . ^^ Na een lange stop is dit dus nog niet zo een hele slecht signature om terug mee te beginnen. Je krijgt van mij een 6.3/10. Blijven werken. ;)

Bewerkt: door Heroix
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind 'm niet zo geweldig. Je hebt niet de beste foto gebruikt. De achtergrond is een beetje eentonig en je lettertype ben ik niet zo'n fan van.

7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...