Wernerjuppie Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Ik ben bezig om wat leuke stunts uit te proberen, en daarvoor heb ik natuurlijk de NRG-500, maar ook heb ik een Packer nodig om de stunts goed uit te voeren, en ik wil zoveel mogelijk in Los Santos doen, dus ik ben op zoek gegaan naar waar deze spawnt. Normaal spawnt deze op een industrie terreintje onder een overkapping, maar hier staat die niet. Is er een andere manier om de Packer toch nog te krijgen (op de Xbox) en zoja hoe dan? Bedankt! Reageren
Jay; Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Hier een map met de vinplaatsen. Klik Edit: Een leesfoutje :$ Bewerkt: 29 februari 2008 door Jay; Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Hij zoekt een Packer, geen NRG.. De Packervindplaatsen zijn hier te vinden. PS: De blip dicht bij Ocean Docks zijn er 2. Reageren
Wernerjuppie Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Ben nu langs alle 4 (2 in LS en 2 in LV) de plekken gegaan waar ze volgens dat kaartje spawnen, maar nee, geen Packer &ja ik cheat wel, gewoon wapens enz. (zou niet weten of dat er wat mee te maken heeft maar ok) Reageren
Donwell Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Loop eens een paar keer een blokje om, vaak spawnen ze dan wel. Mocht hij dan nog niet spawnen, kun je een carspawner gaan gebruiken, mits je GTA San Andreas op de PC speelt. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Je kan ook rond Ocean Docks gaan lopen, en in het fabrieks terein (Grenst aan Ocean Docks), hier rijden heel veel van dat soort voertuigen rond, deze zie je toch vrij vaak. Je kan natuurlijk ook gewoon simpel de manier van Donwell gebruikt, dan heb je meteen resultaat. (Wordt niet meteen ongeduldig als je er na 5 minuten nog geen tegenkomt) Je kan het beste op de brug gaan staan, en dan de hele tijd je camera omdraaien en terugdraaien, nu spawnen er nieuwe vehicles, spring snel voor de packer en je hebt er een. Wel handig als je je NRG-500 bij de hand hebt, anders heb je er nog niks aan (Tenzij je de packer in een garage zet). Succes . Reageren
Wernerjuppie Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Hartstikke bedankt! Heb trouwens een Xbox, dus een Carspawner zit er niet in denk ik, maar ik zal rond de Docks eens kijken of er wat voorbij komt. Laatste vraag: Kun je een auto/motor op de packer zetten en in de packer rijden zonder dat de motor/auto eraf valt? heb namelijk altijd dat deze erafvallen... Reageren
Jay; Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Hartstikke bedankt! Heb trouwens een Xbox, dus een Carspawner zit er niet in denk ik, maar ik zal rond de Docks eens kijken of er wat voorbij komt.Laatste vraag: Kun je een auto/motor op de packer zetten en in de packer rijden zonder dat de motor/auto eraf valt? heb namelijk altijd dat deze erafvallen... Het kan wel degelijk maar je moet bovenste deel ook wat optillen zodat het voertuig als het waren ingesloten zit. Bij mij valt het voertuig er ook vaak af dus je bent niet de enige. Edit: Bigstijn, bij mij lukt het wel om er een stukje mee te rijden al valt hij er na een tijdje af. Bewerkt: 29 februari 2008 door Jay; Reageren
Bigstijn Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Hartstikke bedankt! Heb trouwens een Xbox, dus een Carspawner zit er niet in denk ik, maar ik zal rond de Docks eens kijken of er wat voorbij komt.Laatste vraag: Kun je een auto/motor op de packer zetten en in de packer rijden zonder dat de motor/auto eraf valt? heb namelijk altijd dat deze erafvallen... Nee, helaas is dit niet mogelijk. San Andreas is zo gemaakt dat objecten elkaar niet ondersteunen (Tenzij 2 objecten samen solid zijn, aan elkaar vastzitten). Ze zullen simpelweg gaan trillen en er afvallen/ vliegen. Dit kan je helaas niet veranderen, dit is hardcoded op de pc en op de xbox zal je dit niet zonder enige legale activiteiten kunnen bereiken, het is dus helaas niet mogelijk . Edit@ Hierboven: De motor zal er alsnog afvallen, als zou je de lader optillen/ omhoogzetten . Edit2: Dat zou kunnen, dit heb je ook wel eens als er een lijk op je auto ligt, het verschuift als je naar achter rijd of heel hard gaat rijden, dit heeft waarschijnlijk hetzelfde effect bij andere objecten. Bewerkt: 29 februari 2008 door Bigstijn Reageren
Fantomican30 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Hartstikke bedankt! Heb trouwens een Xbox, dus een Carspawner zit er niet in denk ik, maar ik zal rond de Docks eens kijken of er wat voorbij komt.Laatste vraag: Kun je een auto/motor op de packer zetten en in de packer rijden zonder dat de motor/auto eraf valt? heb namelijk altijd dat deze erafvallen... Ik denk het niet, want met een Dumper lukt dat ook niet. Oeps. Er was al gepost. Bewerkt: 29 februari 2008 door Fantomican30 Reageren
Casiviosi Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Zoiets heb je ook met mad dogs mainson Er staat echt maar heel soms een heli op het dak! Echt naaiend :| Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.