michaelfivez Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Tot waar ben jij geraakt in het spel sprunk (www.rockstargames.com/IV) Graag met screen. Ik graakte tot aan de tv: Reageren
js007 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Tot waar ben jij geraakt in het spel sprunk (www.rockstargames.com/IV)Graag met screen. Ik graakte tot aan de tv: ik raak nooit erg ver de hond , wel nog niet veel gedaan Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Ik kom niet eens verder dan de hond, daarom dus geen screen. Wel een leuke minigame, I LOVE SPRUNK! Reageren
xgaming Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Ik ben bij die duif geweest. Al een tijdje terug, vond het een saai spel dus heb ik het maar afgesloten en niet meer naar de website gegaan om het weer eens te proberen. Reageren
LuckyGTA Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Sprunk is een afleiding van Sprite denkik ofniet ? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Sprunk is een afleiding van Sprite denkik ofniet ? Ja idd, sprunk heeft zowat in elke Gta gezeten als verwijzing naar de frisdrank Sprite. Reageren
Sluisje Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik heb het gered! De buuv heeft haar blikje. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Ik geraak totaal niet ver, tot aan de hond Edit: ik heb even m'n best gedaan: bijna... Bewerkt: 1 maart 2008 door $big$smoke$ Reageren
-IV- Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 'k Vind het een onnozel spel Een screenshot van Sprunk is al voldoende voor mij hoor.. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik heb het van de eerste keer gehaald!!! Is toch niet zo moeilijk? Een screen bijvoegen lukt me niet zo goed! Greetz! Reageren
Gta-killer Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Eerste keer dat ik het dee kwam ik tot het raam. De 2de keer heb ik het gehaald, met een score van 2605 punten Reageren
IV trailer Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik had hem na enkele sloop neigingen dan toch ook gehaalt. Maar de high-score is wel gehackt, want het is simpelweg gewoon onmogelijk om het parcours tien keer in 20 sec te halen door de zelfde persoon nogwel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.