Timos Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Ik probeer de vc ultimate trainer van gtagames dot nl te downen maar als ik dat gedaan heb dan zegt hij dit: Not in Gta Vice Folder, gta-vc.exe not found Weet iemand hier iets op te doen? Hij lijkt me super! :rolleyes: Reageren
Na$! Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 je moet hem gewoon in je gta vc city folder plaatsen en dan zal ie wel werken Reageren
milann Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Ik heb deze trainer in C:\Program Files\Rockstar Games gedaan, maar hij doet het niet als ik vc speel. Wie kan mij helpen (ik weet niet over nog een topic over is, zowel sorry dan :unsure: ). M.v.g. Gta Freak Reageren
Ken-D Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Je moet hem in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA VC doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.