Jump to content

Vista probleem.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo.

Ik heb nu Visa Nederlands en upgrade. En nu wil ik hem upgraden en dan is hij klaar en geeft hij een fout aan dat er iets mist (weet niet meer wat). Ik na lang kloten het weer terug naar XP kunnen zetten. Maar ik wil nog wel upgraden. Ik heb de upgrade test gedaan. Niks aan de hand.

Oja hij zij volgens mij (weet niet zeker) dat er iets niet goed werkte.

Geplaatst:

Lijkt me een stuk makkelijker om toch nog even te zoeken wat er miste of niet goed werkte, want dit is voor ons tasten in het duister. Misschien kan je hem omruilen waar je hem gekocht hebt, de dvd kan altijd beschadigd zijn. Heb je wel de Nederlandse taal op XP? Iets preciezer zijn over wat ontbrak, is in ieder geval handig, want dan kunnen we je sneller helpen. :Y

Geplaatst:
Ik heb nu nederlands vis en nederlands XP XP staad er op en vista moet er op.

eeeh... dus: je hebt nederlandse versie van Vista, en een nederlandse XP die op je computer staat, maar je wil die graag vervangen door Vista?

Mischien moet je Vista herinstalleren, daarna Service pack 1 van Vista downloaden (Hij kan er al zijn, maar kan ook zijn dat SP1 pas later uitkomt (in ieder geval binnen nu en 3 weken zeker!)

--

je moet het mischien eens wat duidelijker omschrijven want zo gaan er weinig mensen antwoorden, aangezien dit bericht ontcijferen al een hele klus is (Niet slecht bedoeld hoor, maar kan er echt niet aan uit! :N )

Probeer eens je tijd te nemen en dit bericht opnieuw te schrijven indien mijn antwoord niet met de jouwe klopt..

Greetz :cya:

Geplaatst:
Ik ga nu nogis proberen om vista te installeren!

Je moet als je de cd erin steekt, "windows upgraden" kiezen dan upgrade hij xp naar vista d8 ik.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik ga nu nogis proberen om vista te installeren!

Je moet als je de cd erin steekt, "windows upgraden" kiezen dan upgrade hij xp naar vista d8 ik.

Upgrade functie werkte mij ook niet goed.

Ik deed de volle install. Bij mij houde hij de houde bestanden in een aparte map.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...