iamyourghost Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 hallo iedereen ik WIL graag hulp voor deze vraag ik heb over 3 dagen iets belangerijks op school waar ik 2 jaar aan moest doen en moet ik het op een cd zetten ik heb erg veel cds . Maar het neemt veel ruimte iets van 429 mb jaa de hele school heeft mee gedaan en ik moest het persee. maar NU heb ik wel een cd maar moet ik hem erop zetten terwijl er al bestanden op de cd zitten dus hoe verwijder ik al die bestanden is mijn vraag want ze staan op alleen lezen en verder kunnen ze niet verwijdert worden never ik heb geprobeert het uittezetten maar het blijft nog steeds alsjeblieft help me realy realy thank you when you helps me iamyourghost Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Ik ben bang dat dat niet kan. CD R is volgens mij ''eenmaal erin, nooit meer eruit''. Je kan bestanden alleen toevoegen maar niet bewerken of verwijderen. Ik had precies hetzelfde probleem als jou. CD RW kan je wel wissen. Bewerkt: 29 februari 2008 door Gangsta Reageren
gta-pilot Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Je kan alleen de bestanden op de CD's verwijderen met een CD RW. Ik denk dat jij een CD R ebt waarmee het niet kan. Bij een CD R kan je alles er op zetten maar niet er af. En bij een CD RW kan het er op en er af. Dus als je geen lege CD ( R ) meer hebt . Dan moet je er ff een kopen. Of haal meteen een RW die kan je dan altijd gebruiken. Heb je er een RW? Dan stop je de CD er in. en ga ja in de CD (deze computer>1rechterklik op de CD en dan openen) en dan kan je alles verwijderen. @hierboven Inhaler! Bewerkt: 29 februari 2008 door gta-pilot Reageren
iamyourghost Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Je kan alleen de bestanden op de CD's verwijderen met een CD RW. Ik denk dat jij een CD R ebt waarmee het niet kan. Bij een CD R kan je alles er op zetten maar niet er af. En bij een CD RW kan het er op en er af. Dus als je geen lege CD meer hebt ®. Dan moet je er ff een kopen. Of haal meteen een RW die kan je dan altijd gebruiken. Heb je er een RW? Dan stop je de CD er in. en ga ja in de CD (deze computer>1rechterklik op de CD en dan openen) en dan kan je alles verwijderen.@hierboven Inhaler! ik ga kijken bedanlt voor jullie hulp hoeveel kost cdr of rw Reageren
gta-pilot Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Zijn vaak tekoop in pakken van 5 á 10 stuks tussen de 5 en de 15 EU ( ik weet het niet zeker) Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) CD-RW 700 MB 15 stuks €9,- http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...p;lgl_Section=1 CD-R 700 MB 50 stuks €15,- http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...p;lgl_Section=1 @hierboven - Inhaler! Bewerkt: 29 februari 2008 door Gangsta Reageren
iamyourghost Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Zijn vaak tekoop in pakken van 5 á 10 stuks tussen de 5 en de 15 EU ( ik weet het niet zeker) thanks voor jullie hulp ik ga morgen kijken of ik kan kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.