iamyourghost Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 hallo iedereen ... ik had deze vraag al lang in mijn hoofd en denk dat jullie wel weten wat zijn de verschillen in de godfather spelle want je hebt blackhand edition ofzo en normale ik snap dat ze ook voor andere consoles zijn maar ik ga die enen halen voor de ps3 welke edition is het en wat is er nieuw en hoeveel kost hij want ik haal hem van een vriend voor 25 euro en heeft het nieuwe missie ofzo want ik heb ook de normale Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 hallo iedereen ... ik had deze vraag al lang in mijn hoofd en denk dat jullie wel weten wat zijn de verschillen in de godfather spelle want je hebt blackhand edition ofzo en normale ik snap dat ze ook voor andere consoles zijn maar ik ga die enen halen voor de ps3 welke edition is het en wat is er nieuw en hoeveel kost hij want ik haal hem van een vriend voor 25 euro en heeft het nieuwe missie ofzo want ik heb ook de normale Dit is een lastige vraag. het gaat er natuurlijk om wat er vernieuwd is ten opzichte van de PS2 en X360 versie. Ten eerste deel ik je mee dat de godfather van de PS3 Godfather: The don's edition heet. Opzich is de game van de PS3 wel goed. Er zijn wat kleine vernieuwingen. Zo heb je de voordelen van de SIXAXIS controllers ook. Namelijk de motion control. Hierdoor kun je als je een beweging met de joystick maakt je poppetje iemand laten slingeren ofzo wanneer je iemand vastgepakt hebt. Grafisch zijn de games op allemaal de console's een beetje zwak. Ten opzichte van de X360 is het grafisch niet echt veel verbeterd. EA heeft lang niet alle power uit de console's gehaald namelijk. Tcoh zal ik je vertellen dat ik vind dat het niet waard is om de don's edition te kopen als je de eerste versie al hebt. De missies en huurmoorden zijn gewoon hetzelfde. Natuurlijk zijn er wel wat missies toegevoegd. Ook heb je de mogelijkheid om wat Corleone familie leden met je mee te nemen. Een ander nieuwigheid in deze versie is de mogelijkheid om losse missies te spelen, een score te behalen en die komt dan op de ranglijsten op het PS3 Network te staan. Natuurlijk blijft het jou keus of je de game koopt en dat bepalen wij natuurlijk niet. Ik zou er goed over nadenken. En misschien zou het handig zijn als je vertelt welke jij hebt. Voor wele console dus. De game is namelijk op de PC, Xbox, PS2, PSP, Wii, X360 en PS3 te krijgen. Veel succes met het kiezen. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Het gaarste van allemaal is dat De Blackhand edition voor de Wii is, EN je met beide controllers echt voelt om iemand in elkaar te slaan of koud te maken, ik weet niet echt precies wat die zogenaamde uitbreiding bied maar een flauw vermoeden vertelde me vanacht dit : "Naast de nieuwe controles biedt The Godfather: Blackhand Edition ook een berg nieuwe missies en locaties, al sluit die meestal niet echt aan bij de rest van het spel. " Bewerkt: 29 februari 2008 door Ice Banana Reageren
iamyourghost Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Het gaarste van allemaal is dat De Blackhand edition voor de Wii is, EN je met beide controllers echt voelt om iemand in elkaar te slaan of koud te maken, ik weet niet echt precies wat die zogenaamde uitbreiding bied maar een flauw vermoeden vertelde me vanacht dit : "Naast de nieuwe controles biedt The Godfather: Blackhand Edition ook een berg nieuwe missies en locaties, al sluit die meestal niet echt aan bij de rest van het spel. " whoow cool maar ik heb geen wii meer dus is dit niet hetzelfde bij don edition Reageren
Ice Banana Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Nee, ik vermoed van niet, De andere Editie is voor de PS3 dan. Zoals GTA Fan al uitgelegd heeft . Er werden enkele kleine, maar slimme verbeteringen en gameplay-aanpassingen doorgevoerd in dit PS3-game, maar voor het overgrote deel hebben we hier te maken met hetzelfde game dat vorig jaar verscheen op de andere platformen. Dit betekent dus dat we opnieuw met een bevredigend en behoorlijk lang actiegame te maken hebben dat bovendien trouw blijft aan de filmklassieker, maar tegelijkertijd er ook een eigen verhaal aan toevoegt. The Godfather: The Don's Edition is zoals gezegd hetzelfde game als het spel dat eerder op de Xbox 360 is verschenen, zij het dan met enkele kleine aanpassinkjes. Er zitten ook enkele nieuwe missies in het spel, evenals enkele nieuwe locaties en aangepaste interieurs. Bovendien maakt het spel ook (beperkt) gebruik van de Sixaxis-controller. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Nee, ik vermoed van niet, De andere Editie is voor de PS3 dan. Zoals GTA Fan al uitgelegd heeft .Er werden enkele kleine, maar slimme verbeteringen en gameplay-aanpassingen doorgevoerd in dit PS3-game, maar voor het overgrote deel hebben we hier te maken met hetzelfde game dat vorig jaar verscheen op de andere platformen. Dit betekent dus dat we opnieuw met een bevredigend en behoorlijk lang actiegame te maken hebben dat bovendien trouw blijft aan de filmklassieker, maar tegelijkertijd er ook een eigen verhaal aan toevoegt. The Godfather: The Don's Edition is zoals gezegd hetzelfde game als het spel dat eerder op de Xbox 360 is verschenen, zij het dan met enkele kleine aanpassinkjes. Er zitten ook enkele nieuwe missies in het spel, evenals enkele nieuwe locaties en aangepaste interieurs. Bovendien maakt het spel ook (beperkt) gebruik van de Sixaxis-controller. ik ga hem halen hoeveel kost don edition want mijn vriend verkoopt hem gloed nieuw 25 euro Reageren
Ice Banana Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Dan zal de prijs in de buurt van de 25-40 euro liggen naargelang de winkel. Reageren
philip14 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Voor de 360 komen er volgens mij ook nog nieuwe executiestijlen. En volgend jaar komt er een Godfather 2 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Graphics veranderd? Laat me niet lachen, de graphics van The Godfather op de PS3 zijn hetzelfde als op de PS2. Visueel zie je het verschil amper, en er zijn maar 3 nieuwe verhaalmissies bij toegevoegd. Verder alleen zijmissies die er ook op de PS2 waren die niet meer dan uit 1 of 2 stappen bestaan, nee dan kun je net zo goed de PS2 versie kopen. Er is te weinig veranderd in al die tijd tussen de PS2 en PS3 versie, de tweede kans heeft EA games weer mooi verprutst. Het verdient de naam The Godfather niet, ze maken de film belachelijk. Hopelijk word The Godfather 2 beter, want Need for Speed ProStreet ziet er ook beter uit dan zijn voorgangers. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ten eerste vind ik wel belangrijk dat je moet inzien dat het niet om een vervolg gaat. De game kwam op hetzelfde moment uit als de PS-3. Indien je niet over de PS-3 versie beschikte was het natuurlijk mooi meegenomen. Maar zoals ik eerder vertelde heeft EA lang niet alles uit de game gehaald. De game is inderdaad zoals hoe DenkaanHenk al zei niet echt verbeterd. Terwijl het wel om een HD-game gaat. Laat staan als je de game op een TV speelt met normale resolutie. Dan is de PS-2 versie zelfs mooier. Er zitten wel wat mooie effecten en explosies tussen. Maar toch zijn er talloze nieuwe games van deze tijd op de next-gen console's die er en stukken beter uitzien. Nogmaals, raad ik je aan om de game niet kopen. De nieuwe mogelijkheden(zie mijn eerdere post) zijn wel interesant maar waarschijnlijk niet genoeg vind ik. Om wat meer over de vernieuwingen te hebbem? Je kan verschillende dingen doen om je karakter te bepalen. Zo ben je juist een enforcer of juist een operator. Een ander leuke vernieuwing is dat je wat Corleone vrienden mee kan nemen om jou te helpen met het afpersen en over nemen van handeltjes. Er zijn maar een paar nieuwe missies en wat nieuwe huurmoorden. De compounds zien er anders uit en... wat zal ik zeggen... hier houd het namelijk op. Nogmaals, de game is geen vervolg ofzo maar gewoon dezelfde als zijn voorganger. Godfather 2, de game swas niet te beste vorig jaar, maar toch is het inmiddels al een feit dat er een deel 2 komt. Zelf ga ik er vanuit dat deze game wel een vervolg is en dat het zal gaan over de Godfather part: II. Wel verwacht ik dat we nog een tijdje moeten wachten op de game. Ook is er nog erg weinig over bekend. Merk wel op de de eerste godfather de duurste game ooit is. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Die nieuwe toevoegingen zijn wel leuk en aardig allemaal, maar die Xbox 360 versie enz komt toch als mosterd na de maaltijd. Je kunt de mensen die van plan zijn om het te kopen beter wakker schudden, want titels zoals Crackdown en Saints Row die in de winkel liggen. En GTA IV die nog moet uitkomen zien er veel beter uit, maar The Godfather is wel één van de meest verslavende games die ik ooit gespeeld hebt. Als je je PS2 wilt uitzetten denk je van, toch maar even die ene winkel overnemen. Toch maar even dat pakhuis lood pompen, dat verslavende heb ik bij Crackdown bijvoorbeeld niet. The Godfather haald niet hoger dan een 7 op de meeste sites, hopelijk haald The Godfather 2 een 8 of hoger. Dat is teminste een mooi cijfer. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) dit is wat k nog was vergeten. mensen ik doe het zker niet voor de extra missies maar die van mij is kapot bij die missie waar je een wapen moet vestopen in de wc loopt hij vast dus ik zouw hem graag willen ik ben ook nooit verder geweest . en hoeveel kost hij voor de ps2 en voor ps3 dan kan ik zeer goed nadenken bedankt voor jullie posts jullie helpen mij zeer goed met het beslisen Bewerkt: 1 maart 2008 door iamyourghost Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Voor de PS2 kost The Godfather 20 euro en voor de PS3 kost The Godfather 30 euro, de PS3 versie is de beste versie die je nu kunt krijgen. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Voor de PS2 kost The Godfather 20 euro en voor de PS3 kost The Godfather 30 euro, de PS3 versie is de beste versie die je nu kunt krijgen. klaar ik ga voor ps3 halen van mijn vriend voor 25 euro of een nieuwe bedankt jullie allemaal dat jullie mij zoo ver hebben gebracht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.