Jump to content

gta iv psp

GTA-The-Best

Recommended Posts

Ik denk niet dat hij op de huidige generatie PSP's komt. Misschien als er ooit een PSP 2 komt, zullen ze hem er op maken. Maar ze hebben GTA San Andreas ook nog niet naar de PSP vertolkt. Als ik mijn eigen mening volg, dan zegt die nee. Maar uiteindelijk weer je het met rockstar nooit. Op de PC komt hij wel, want dat is bij elke 'grote-gta' launch zo. Maar wanneer die komt is niet zeker. Ook is het niet zeker of hij wel komt, maar het is maar een inschatting van wat de geschiedenis ons gebracht heeft... Ik hoop dat ik je weer wat op de hoogte gebracht heb. :)

Delen op andere websites

Ik denk het niet want IV is een groot en grafisch TOP spel. Dus nee...

PC's zijn qua grafische elementen nog beter dan de PS3. Wat het probleem is, is dat de hardware om dit spel te spelen op dit moment voor de doorsnee mens nog iets te duur is. Bij een PS3 of Xbox 360 heb je garantie dat het werkt. Bij de PC ook wel, maar dat kost geld. Ik weet dat de computer zo snel evalueert en zo enorm in prijs aan het dalen is dat het spel er makkelijk over een jaar kan wezen. Of iedereen hem dan kan spelen, dat ligt aan de snelheid van de prijsdalingen. Dus PC is echt niet uitgesloten... De huidige PSP met GTA IV, dat is wel kansloos. Maar mochten ze een nieuwe soort PSP uitbrengen dan kan het nog wel eens een goede combinatie worden. Maar eerst maar eens PSP: GTA San Andreas. ;)

Delen op andere websites

Simpel..Nee geen gta 4 op psp of ps2. In ieder geval niet de gta 4 die op de 360 en ps3 uit komt.

En ik denk dat je bedoelt of je een xbox 360 spel in je omgebouwde xbox 1 kan spelen?

Dacht het niet..een modchip die de beveiliging omzeilt van een disc maakt de hardware niet opeens beter ofzo hoor :schater:

Delen op andere websites

ja en dan komt er zeker ook IV stories Xd of wat ? liberty city stories 2 ?

maargoed, mischien kunnen ze 1 straat eruit pakken met wat gebouwtjes en dan denk ik dat je tegen het maximum aanzit :puh:

Bewerkt: door jozz
Delen op andere websites

ja en dan komt er zeker ook IV stories Xd of wat ? liberty city stories 2 ?

maargoed, mischien kunnen ze 1 straat eruit pakken met wat gebouwtjes en dan denk ik dat je tegen het maximum aanzit :puh:

hey,

ze zouden misschien Gta IV kunnen uitbrengen op PSP, maar dan zouden er enorm veel opties wegvallen, dus waarschijnlijk je gsm optie weg, Qua graphics en physics gaat de game erop achteruitgaan en een pak minder missie's, moves etc. (het wordt dus ongeveer zoals Vice City Stories, maar dan waarschijnlijk lelijker doordat de oppervlakte wel groter en beter zal zijn)

Greetz :cya:

Bewerkt: door gtagangster
Delen op andere websites

Ik denk dat je niet hoeft te verwachten dan GTA IV op de psp verschijnt. rockstar is nu bezig met de nieuwe generatie games die veel krachtiger worden. De enigste GTA Game die nog op de psp kan komen is een ingekorte versie van San Andreas. Op de pc zal hij iedergeval komen, maar dat zal nog wel ff duren...

Alleen EA Games zal GTA IV op de psp laten verschijnen, en zelfs op de DS..

Delen op andere websites

Ik denk dat je niet hoeft te verwachten dan GTA IV op de psp verschijnt. rockstar is nu bezig met de nieuwe generatie games die veel krachtiger worden. De enigste GTA Game die nog op de psp kan komen is een ingekorte versie van San Andreas. Op de pc zal hij iedergeval komen, maar dat zal nog wel ff duren...

Daarom ben ik blij dat EA Taketwo niet overgenomen heeft. Bij EA gaat het alleen om het geld, maar Rockstar denkt na :) .

Delen op andere websites

Daarom ben ik blij dat EA Taketwo niet overgenomen heeft. Bij EA gaat het alleen om het geld, maar Rockstar denkt na :) .

Dat zeg je goed! :tu: Tzou waarschijnlijk zoiets worden als de handtekening van KaiShockWave :D

En dat willen we tog niet... :duh:

Maar mss kunnen PSPowners zich nog verwachten aan andere games van R* zoals Midnight Club op PSP of een GTA:SAS ofzo net als VCS en LCS... Wie weet! :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...