philip14 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2008 Ik denk dat je niet hoeft te verwachten dan GTA IV op de psp verschijnt. rockstar is nu bezig met de nieuwe generatie games die veel krachtiger worden. De enigste GTA Game die nog op de psp kan komen is een ingekorte versie van San Andreas. Op de pc zal hij iedergeval komen, maar dat zal nog wel ff duren...Alleen EA Games zal GTA IV op de psp laten verschijnen, en zelfs op de DS.. Daarom ben ik blij dat EA Taketwo niet overgenomen heeft. Bij EA gaat het alleen om het geld, maar Rockstar denkt na . R* gaat het ook wel om de poen, kijk maar naar de exclusive content voor de X360 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2008 Ik denk dat je niet hoeft te verwachten dan GTA IV op de psp verschijnt. rockstar is nu bezig met de nieuwe generatie games die veel krachtiger worden. De enigste GTA Game die nog op de psp kan komen is een ingekorte versie van San Andreas. Op de pc zal hij iedergeval komen, maar dat zal nog wel ff duren...Alleen EA Games zal GTA IV op de psp laten verschijnen, en zelfs op de DS.. Daarom ben ik blij dat EA Taketwo niet overgenomen heeft. Bij EA gaat het alleen om het geld, maar Rockstar denkt na . R* gaat het ook wel om de poen, kijk maar naar de exclusive content voor de X360 Ja, maar dan op andere manier. Als EA Taketwo zou overnemen, zouden ze Rockstar North onder druk zetten om in een korte tijd een gta uit te brengen en dan ben ik bang dat het afgejast word, en de kwaliteit van het spel achteruit gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roosendaaler Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 GTA IV is te groot voor PSP onzin er is al een geheugen kaart van 16gb dus is hij er niet tegroot voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 GTA IV is te groot voor PSP onzin er is al een geheugen kaart van 16gb dus is hij er niet tegroot voor Oh my god... A. waarom reageer je hier nog op en B. denk je dat opslagruimte alleen genoeg is ofzo? Heb je er wel eens aan gedacht dat de systeem specificaties nogal laag zijn van de PSP tegenover de Playstation 3 of de Xbox 360? Denk evn na en je weet het antwoord... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 GTA IV is te groot voor PSP onzin er is al een geheugen kaart van 16gb dus is hij er niet tegroot voor Jongeuh voor de PSP kan je misschien nog net gaan BOWLEN ofzo, en dan knalt dat ding al uit elkaar van de warmte of weet ik veel wat Doe niet zo onnozel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 GTA IV is te groot voor PSP onzin er is al een geheugen kaart van 16gb dus is hij er niet tegroot voor Jongeuh voor de PSP kan je misschien nog net gaan BOWLEN ofzo, en dan knalt dat ding al uit elkaar van de warmte of weet ik veel wat Doe niet zo onnozel Lol ja Maar idd het heeft niet echt te maken hoeveel gig je hebt. Maar ook welke dingen erin zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 en dan nog. De kwaliteit van de PSP is nooit zo goed als die van de PS3 & Xbox 360!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) *oeps foutje* Bewerkt: 25 juni 2008 door powerpats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.