Jump to content

gta iv psp

GTA-The-Best

Recommended Posts

Ik denk dat je niet hoeft te verwachten dan GTA IV op de psp verschijnt. rockstar is nu bezig met de nieuwe generatie games die veel krachtiger worden. De enigste GTA Game die nog op de psp kan komen is een ingekorte versie van San Andreas. Op de pc zal hij iedergeval komen, maar dat zal nog wel ff duren...

Alleen EA Games zal GTA IV op de psp laten verschijnen, en zelfs op de DS..

Daarom ben ik blij dat EA Taketwo niet overgenomen heeft. Bij EA gaat het alleen om het geld, maar Rockstar denkt na :) .

R* gaat het ook wel om de poen, kijk maar naar de exclusive content voor de X360

Delen op andere websites

Ik denk dat je niet hoeft te verwachten dan GTA IV op de psp verschijnt. rockstar is nu bezig met de nieuwe generatie games die veel krachtiger worden. De enigste GTA Game die nog op de psp kan komen is een ingekorte versie van San Andreas. Op de pc zal hij iedergeval komen, maar dat zal nog wel ff duren...

Alleen EA Games zal GTA IV op de psp laten verschijnen, en zelfs op de DS..

Daarom ben ik blij dat EA Taketwo niet overgenomen heeft. Bij EA gaat het alleen om het geld, maar Rockstar denkt na :) .

R* gaat het ook wel om de poen, kijk maar naar de exclusive content voor de X360

Ja, maar dan op andere manier. Als EA Taketwo zou overnemen, zouden ze Rockstar North onder druk zetten om in een korte tijd een gta uit te brengen en dan ben ik bang dat het afgejast word,

en de kwaliteit van het spel achteruit gaat. :{

Delen op andere websites

• 3 maanden later...
GTA IV is te groot voor PSP

onzin er is al een geheugen kaart van 16gb dus is hij er niet tegroot voor :Y:Y:Y:Y:Y

Oh my god... :duh: A. waarom reageer je hier nog op en B. denk je dat opslagruimte alleen genoeg is ofzo? Heb je er wel eens aan gedacht dat de systeem specificaties nogal laag zijn van de PSP tegenover de Playstation 3 of de Xbox 360? Denk evn na en je weet het antwoord... :ch::slotje:

Delen op andere websites

onzin er is al een geheugen kaart van 16gb dus is hij er niet tegroot voor :Y:Y:Y:Y:Y

Jongeuh voor de PSP kan je misschien nog net gaan BOWLEN ofzo, en dan knalt dat ding al uit elkaar van de warmte of weet ik veel wat

Doe niet zo onnozel

Delen op andere websites

Jongeuh voor de PSP kan je misschien nog net gaan BOWLEN ofzo, en dan knalt dat ding al uit elkaar van de warmte of weet ik veel wat

Doe niet zo onnozel

Lol ja :D

Maar idd het heeft niet echt te maken hoeveel gig je hebt. Maar ook welke dingen erin zitten.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...