Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik een mod installeer dan stopt de game halverwegen met laden en staat de computer vast wat is het probleem hiermee?

Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk mod je met een V2 versie van je spel. Bij het laden van je spel loopt het vast, en kun je niets. Dat probleem is makkelijk te verhelpen met deze patch. Kijk wel eerst of je V2 hebt van GTA San Andreas. Ga naar ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script en bekijk de grootte van 'script.img'. Met 562Kb zul je het moeten patchen, anders is dit niet nodig.

Werkt het patchen hierna nog niet, of je hebt V1, kijk dan even of je de mod goed hebt geïnstalleerd. Loop de Readme nog eens goed na, en kijk of je niets belangrijks bent vergeten. ;)

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, ik ben vandaag nieuw op het forum, ik heb al veel info opgedaan van de site i.v.m. Mods. En dan nu de vraag: bij mij lukt alleen de auto-mods, maar de gebouwen en andere (kilometer-teller, wheellie enzo)-mods lukken niet. Je moet dan een ander progamma gebruiken, waar ik geen hol van begrijp! Help me! Alvast bedankt!

Bewerkt: door MikeJones
Geplaatst:

hee,

kan iemand mij vertellen hoe je een vliegtuig (at400) kan vervangen met een vliegtuig waar je ook auto's etc mee kan vervoeren ik weet niet waar je di e kan vinden

\

Geplaatst:
hee,

kan iemand mij vertellen hoe je een vliegtuig (at400) kan vervangen met een vliegtuig waar je ook auto's etc mee kan vervoeren ik weet niet waar je di e kan vinden

\

Je kan hem hier vinden: HIER!@!@!

Je installeerd Hem gewoon met sami of met De IMG-Tool.

Succes! :tu:

Geplaatst:
waar kan je die dan vinden?
Ik neem aan dat je IMG Tool bedoelt? Hier is een volledige tut van Flying Dutchman te vinden waarin onder andere een download staat, maar ook een complete uitleg over het gebruik van IMG Tool.

SAMI raad ik je trouwens af, aangezien dit programma nog wel eens problemen wil geven.

Veel plezier en succes nog met modden! :)

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...