BoDyLoTioN Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Hey Ik heb een vraagje wat betreft de magic wand tool. Ik ben zoals je waarschijnlijk nu al hebt begrepen niet zo goed met Photoshop en aangezien dit een graphic helpdesk is, vraag ik het hier even . Maar mijn vraag is dus, ik heb een eigen render gemaakt, alles erom heen is wit, dus dat klik ik aan met de magicwandtool en dan is alles dus omlijnt, maar hoe zorg ik dan dat hij alleen mijn render opslaat? GreetZz Reageren
Arthis Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Hey Ik heb een vraagje wat betreft de magic wand tool. Ik ben zoals je waarschijnlijk nu al hebt begrepen niet zo goed met Photoshop en aangezien dit een graphic helpdesk is, vraag ik het hier even . Maar mijn vraag is dus, ik heb een eigen render gemaakt, alles erom heen is wit, dus dat klik ik aan met de magicwandtool en dan is alles dus omlijnt, maar hoe zorg ik dan dat hij alleen mijn render opslaat? GreetZz Druk simpelweg op 'delete' en het geselecteerde gedeelte is weg. Sla het nu op als .PNG bestand Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Ja, is gelukt Maar nu heb ik nog een vraag, hoe kun je je render goed in je plaatje zetten? Hij komt bij mij altijd standaard in het midden, maar ik wil hem meer naar links hebben en ik heb geen flauw idee hoe ik heb daar dan heen moet slepen zoals bijv. in paint ofzo EDIT: En hoe verander ik de grootte van me rendeR? nu past hij niet in me plaatje, hij is veels en veels te groot ik las in een ander topic iets over scale, maar 't enigste wat ik dan krijg is dat ik al het witte om me render heen dwars over me render aan het schuiven ben, dus dat schiet niet echt op Bewerkt: 1 maart 2008 door BoDyLoTioN Reageren
Rullez Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ja, is gelukt Maar nu heb ik nog een vraag, hoe kun je je render goed in je plaatje zetten? Hij komt bij mij altijd standaard in het midden, maar ik wil hem meer naar links hebben en ik heb geen flauw idee hoe ik heb daar dan heen moet slepen zoals bijv. in paint ofzo Ik doe dit altijd met de pijltjes. Selecteer de layer waar je render inzit. En dan kan je met je pijltjes pixel voor pixel bewegen. Ook kan je het met je linker muisknop doen. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Nee sorry verkeerd xD Bewerkt: 1 maart 2008 door gta-pilot Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Zie post edit van mij hier boven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.