Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is ooit wel een tutorial over gemaakt, ja. Ik heb hem niet helemaal goed doorgelezen, maar je kunt de beveiliging omzeilen. De tutorial kun je hier vinden.

Geplaatst:
Er is ooit wel een tutorial over gemaakt, ja. Ik heb hem niet helemaal goed doorgelezen, maar je kunt de beveiliging omzeilen. De tutorial kun je hier vinden.

cool dat wist ik zelfs niet :D

Geplaatst:

En toch is het makkelijker om gewoon te downgraden naar v1, zodat je helemaal niet moeilijk hoeft te doen. Hier heb je de patch als je 'm nodig hebt.

:sigaar:

Geplaatst:

Idd, maar het is nog niet bekend of je de handling.cfg,vehicles.ide, carmods.dat of carcols.dat kan aanpassen.

Dus je kunt wel wat modden, maar nog niet echt bekend of je alles kan aanpassen.

Mij lijkt het handiger om te downgraden, maar ook sneller.

Greetz

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb nu gta gedowngraded maar er komt niks in te staan als ik een mod heb geïnstaleert.

en kan je nu ook de hot coffee mod downloaden???

Bewerkt: door errie
Geplaatst:
ik heb nu gta gedowngraded maar er komt niks in te staan als ik een mod heb geïnstaleert.

en kan je nu ook de hot coffee mod downloaden???

Als je een mod hebt geïnstaleerd zal je geen bericht krijgen dat de mod erin zit. JE moet gewoon in het spel zoeken naar de vervangen auto, en kijken of het gelukt is. ;)

met de Hot Coffee mod mogen we je niet helpen. ;)

Geplaatst:

Als je een mod hebt geïnstaleerd zal je geen bericht krijgen dat de mod erin zit. JE moet gewoon in het spel zoeken naar de vervangen auto, en kijken of het gelukt is. ;)

met de Hot Coffee mod mogen we je niet helpen. ;)

heb ik gedaan met de nederlandse politie mod!!

Geplaatst:

Let wel op dat je alles installeert zoals het in de readme beschreven staat. ;) Alles ook daadwerkelijk opvolgen, want anders heb je kans dat hij er inderdaad niet helemaal in zit, doordat je misschien toch nog wat bent vergeten.

Geplaatst:
Let wel op dat je alles installeert zoals het in de readme beschreven staat. ;) Alles ook daadwerkelijk opvolgen, want anders heb je kans dat hij er inderdaad niet helemaal in zit, doordat je misschien toch nog wat bent vergeten.

dat heb ik gedaan maar ik weet al wat ik fout heb gedaan er stond in de leesmij niets over op rebuild archive te drukken snappie :D . nu is et me wel gelukt. :tu:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb ook gedowngrad e van v2.0 naar v1.0 met de downgrader link die je erder al hbet gepost. Maar als ik nu een mod installeer doet hij het to start game dan druk ik erop. En wordt GTA:SA verkleint en staat er dat gta_sa.exe niet meer doet. Kan je me aub helpen

Geplaatst:

Met de patch is praktisch niets mis, dus dan vermoed ik dat het probleem bij je mod ligt. Heb je alles vervangen zoals het beschreven staat in de Readme, en echt helemaal niets vergeten? Bij carmods wil het nog wel eens voorkomen dat er een regeltje staat die iets moet vervangen in andere bestanden, als voorbeeld de handling.cfg. Zorg ervoor dat je echt helemaal niets vergeten bent, wil de mod helemaal werken. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

zorg dat je geen enkele stap overslaat ! maar normaal moet het lukken met de downgrader althans zo gaat het bij mij toch !

Bewerkt: door freoen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...