dion aan de macht Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik heb need for speed op mijn pc en gta vc. En ik wil graag auto's van NFS naar GTA over brengen (of hoe je dat zegt). Weet iemand hoe dat moet. Alvast TY Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 auto's van NFS naar GTA over brengen (of hoe je dat zegt). Dat noem je 'Converten' Reageren
K.O. Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 auto's van NFS naar GTA over brengen (of hoe je dat zegt).Dat noem je 'Converten' Joh je meent het. Maar zou dion aan de macht daar veel aan hebben??? Als je nou eens eerst verteld over welke Need for Speed we het hier hebben? Volgens mij zijn er wel een stuk of 10 delen en die gaan vast allemaal een beetje anders. Reageren
dion aan de macht Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 converten jah Maar daar heb ik idd niks aan. Hmm ik heb need for speed underground 2 en most wanted. Maar ik denk dat ik bij NFS underground 2 wat hippere auto's heb. Dus ik neem NFS underground 2 wel Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 De wagens van NFS UG2 zijn lowpoly. Dus zien ze er lelijk in GTA. Dan heb je ook nog eens dat jezelf wat moet modelen zoals de interiors. Toen NFS MW uitkwam, hebben ze sindsdien eigen interiors. Maar vóór NFS Pro Street zitten de deuren vast aan de chassis, dus je moet ze uitknippen. Als je nog niks weet van modelen, dan wordt het een erg moeilijk karwei voor je. Je moet ook kunnen weten hoe je aan textures komt. Maar eerst....vóór je aan NFS Conversie begint, moet je kijken hoe een DFF van VC in mekaar zit. Dat is ook erg belangrijk voor een goedwerkende car. Dus kun je beter eerst de MTL doorlezen. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8936 Zelf ben ik bezig aan een conversie voor GTA San Andreas. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 JA jammer want mijn neef van 20 was ook bezig en het was afschuwelijk ik deed het met een auto van scarface Reageren
dion aan de macht Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 o.O. Dat word dus niks . Toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.