Jump to content

UT Vs AwiVC

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Call Of Duty 4

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500 x 150 Pixels

Render: Nee

Animatie: Mag

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Snel

Opmerking: Heel Veel Succes!

Bewerkt: door RonaldVC

Hoe Bedoel Je.

Ja dit is mijn eerste keer....

??

UT :cya:

OK

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Oke>>>...<<<

Sorry...

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Ik Heb al lang niets meer van AwiVC Gehoord dus misschien wil iemand anders?

Ik ben er toevallig net mee bezig en hij is over 10 minuutjes af, sowieso als je even niets van iemand hoort stuur je eerst een PM voordat je gelijk een vervanger vraagt. Ik zie geen deadline staan en 3 dagen is echt niet zo lang om even te wachten, ik had je kunnen vertellen dat ik er mee bezig was als je me een PM had gestuurd.. Ik edit deze post over 10 minuten of minder, tot dan.

cod4bp8.jpg

Hier is ie, veel succes ongeduldigert xD

Bewerkt: door AwiVC
Geplaatst:

AwiVC: Om eerlijk te zijn vind ik hem niet zo goed gelukt. Het is een beetje een vage signature met een vrij lege achtergrond. Hij is vrij eentonig maar ik moet zeggen dat het personage er wel mooi in meegaat. Ook de tekst valt wel op maar past er niet helemaal bij.

Unmountable Tijmen: Ook die van jou vind ik niet zo goed gelukt en het is jammer dat hij zo klein is. Toch is de achtergrond wel mooi en valt er wel veel te zien in tegenstelling to AwiVC. Wel is het jammer dat het niet zo opvalt.

Stem: AwiVC

Geplaatst:

AwiVC

Mooie signature, de achtergrond ziet er wel mooi uit met al die kleuren. Wat jammer is, is de render. Deze heeft, door de Gaussian Blur, een zeer wazig uiterlijk wat de sig al weer een beetje verpest, vind ik zelf. Dat is vooral bij het gezicht en het wapen. De tekst en border passen er wel bij, dus dat is alweer een pluspunt.

Rate: 7,3/10

Unmountable Tijmen

Deze ziet er best leuk uit. Helaas een beetje klein, maar dit geeft juist een leuk effect. De kleur rood past over het algemeen best bij de stock, het geeft wel een leuk effectje. Wat ik er vooral bij vind passen, zijn die lijntjes onderaan. De tekst rechtsonderin vind ik verder ook niet zo heel erg geslaagd. Een border mis ik ook nog. Buiten dat verder redelijk geslaagd. :)

Rate: 7,7/10

Stem: Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Dit zijn 2 redelijk mooie sigs. Ik begin met die van AwiVC. Erg goed gelukt, de render zit er goed in. Misschien had ie iets lichter gekund. Verder past ie mooi bij de achtergrond. Die is tevens ook erg mooi met al die strepen zoals Donwell al zei. Alleen is het wel jammer dat het opeens bij een gedeelte licht en dan weer donker is. De border is wel erg goed. Zo'n dubbele border : zwart en wit vind ik altijd mooi passen bij zulke sigs. Zoals ik al zei is het niet zo mooio als de achtergrond van licht zomaaar opeens donker is, wel valt hierdoor de tekst erg op. Maar mischien had je beteren een andere font kunnen nemen. Ik vind hem zo niet zo mooi. De kleuren vind ik een beetje raar. Opvallend vind ik dat de tekst een rand heeft. Deze had je misschien een andere kleur kunnen geven.

Dan de sig van UT. Het eerste wat opvalts is de grootte (klein! :7 ). Hier had je zeker wat aan kunnen doen. Zelf had ik het in een grotere versie mooi gezien als een banner ofzo. :Y De kleur is over het algemeen erg mooi. Je had ook betet een border kunnen nemen. Tussen de 'a' en de 'r' zit ook nog zo een licht straal ding ofzo. Misschien had je dit ook weg kunnen halen. Hetzelfde geld voor de tekst 'Modern Warfare'. De tekst vind ik er niet echt goed bij zitten. Zelf vind ik dat dat ook erg moeilijk is om bij zo'n sig erbij te zetten. Misschien dat jij ook al een andere font nemen kon. Er loopt ook zo'n dikke horizontale lijn door de sig en tekst. en dan samen met al die andere lijnen onderaan begint het daar wel een beetje slordig te worden. Ik dnek dat je met wat tuts over tekst en borders wel een stuk verder komt.

Het was me een moeilijke keuze om te beslissen welke mooier is. Uiteindelijk gaat mijn stem naar AwiVC. Ik vind de sigs allebei wat minder maar ook van sommige kanten erg mooi. Veel succes allebei nog met de battle en photoshoppen! :tu:

Geplaatst:

Ik vind ze allebij matig. Die van AwiVC is opvallend, maar je zet er een vervaagde render in, waarbij het lijkt dat de soldaat naast een soort muur rent. Nou ziet die muur er niet als een muur uit, en is het erg eentonig in elkaar geflanst. Als je nou een slagveld of ietsdergelijks had gebruikt als background, kwam het allemaal veel beter over. Dan zat er namenlijk ook structuur in de sig, wat nu totaal niet het geval is. Tevens maakt het kleurverschil het er allemaal niet veel mooier op.

De sig van UT is wat aan de kleine kant, wat je beter niet kunt wagen in een Graphic Battle. Hij valt hierdoor toch minder op. Ik vind het jammer dat er zo veel rood in zit. Want de inhoud van de sig maakt duidelijk kenbaar dat er een slagveld aan de gang is. Ik zie helicopters in de verte, dus de sig heeft diepte, wat het bij mij altijd goed doet. Het enige wat ik aan jou sig mis is een border, waar dat wordt je deze keer vergeven.

Stem gaat naar UT

Geplaatst:
Kan er nog even één iemand stemmen dan kunnen we de battle afsluiten ^^

Deze battle is al een poosje afgelopen met een gelijke stand. En aangezien geen van de deelnemers een pb naar mij of .Levi. gestuurd heeft voor een eventuele verlenging, zal het hier ook bij blijven.

De battle wordt dus gesloten, zonder puntenverdeling. Heb je een battle gewonnen, moet de winnaar maximaal twee dagen na afloop een pb sturen naar mij of .Levi., om je punt te melden. Hetzelfde geldt voor een verlenging van een battle..

Dus, topic locked. Ik wens jullie veel succes bij toekomstige battles. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...