Jump to content

Dildo Dodo


reinbertio

Recommended Posts

he ik kon vroeger altijd de missie dildo dodo met gemak doen

maar nu kan ik niet meer vliegen want hij reageert niet meer op de controls voor omhoog en omlaag

als ik op de motor zit werken ze nog wel

ik heb al geprobeerd om het anders in te stellen maar het lukt niet

wie heeft dit ook of kan me er mee helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Staat je Num Lock wel aan? :7

Anders kan je nog eens proberen om bij Options, je controls te veranderen? Als dit nog niet lukt, druk je eens op Restore Controls of Default Controls of iets dergelijk.

Als het dán nog niet lukt, dan kan je GTA: VC even herinstalleren. Let dan wel op: vergeet geen backup van je savegames te maken die je kan vinden in GTA Vice City User Files in de map Mijn Documenten.

Mocht het dan nog niet lukken, maak dan even een screen van je controls, dan zien we misschien wel iets. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hanneswasco, bij een her-installatie gaan er nooit savegame verloren. Alleen de hoofdmap wordt verwijderd, de User Files map niet. ;)

Wat je overigens nog wel even kan proberen, is het bestandje gta_vc.set verwijderen uit de GTA Vice City User Files map, dit zorgt ervoor dat alle ingestelde instellingen verloren gaan. Stel ze opnieuw in (doe de controls voorlopig nog niet) en probeer het dan nog eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...