zupadomien Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 is het mogelijk om op msn te gaan of op www.gtaforum.nl??? Reageren
Ironfist Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 bij mijn weten niet,ik denk niet dat er veel internet op is Reageren
Baffie Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Is de vraag: is het mogelijk om op msn te gaan of op www.gtaforum.nl??? Óf is de vraag: is het mogelijk om op msn te gaan op www.gtaforum.nl??? Bedoel je de 1e, dan snap ik het niet echt, bij de netzogoed niet, kan je het niet wat breder/uitgebreider uitleggen? Ik snap dít namelijk niet écht. Reageren
zupadomien Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 kan je op internet zoals je nu bezig bent gewoon een beetje surfen naar www.gtagames.nl maar dan zo op hotmail gaan en msn downloade en dan chatten Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Volgens mij kon je later wel op MSN met de PSP. Ze zijn daar volgens mij nu een beetje mee aan het experimenteren. Ik denk niet dat je op gtagames.nl kan, maar het zou best wel kunnen. Natuurlijk zou ik dat heel leuk vinden. Gewoon onder de les op school lekker op gtaforum.nl en MSN. Maar zo als ik heb gelezen kan je dus wel misschien met de PSP op MSN. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Volgens mij kon je later wel op MSN met de PSP.Ze zijn daar volgens mij nu een beetje mee aan het experimenteren. Ik denk niet dat je op gtagames.nl kan, maar het zou best wel kunnen. Natuurlijk zou ik dat heel leuk vinden. Gewoon onder de les op school lekker op gtaforum.nl en MSN. Maar zo als ik heb gelezen kan je dus wel misschien met de PSP op MSN. dan kun je net zo goed het hele www op de psp doen, een kleine pc nee msn okee dat kan ik wel begrijpen maar gta forum? nee :huh: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 En hoe wil je berichten gan typen?? Met een combo van de Square, Triangle x2, R1, Circle, Square, Up x20?? Reageren
zupadomien Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 zoals met een pocketpc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.