cheetha Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 blijft de patriot in die garage staan Reageren
Donwell Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Normaal gesproken blijft elk voertuig die je in je garage zet, daar ook staan. Als je dus een wagen in je garage zet, dan zal hij daar de volgende keer weer staan. Jouw Patriot zal daar dan ook weer staan. Reageren
cheetha Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 ik bedoel dat ie ergens vast spawnt Reageren
Donwell Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 De Patriot heeft 2 vindplaatsen, dit zijn ook de vaste vindplaatsen. Dit zijn wel de normale Patriot's, dus niet, als voorbeeld, de kogelvrije Patriot die je krijgt van Ray. Overigens, de vindplaats in Portland is tevens de start van een kleine zijmissie, 'Patriot Playground'. Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Als je 'm goed in de garage zet dan slaat ie op. Als ie een stukje er uit steekt dan slaat ie niet meer op omdat de game denkt dat je 'm dan niet in hebt staan. Reageren
Mark B. Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Als je 'm goed in de garage zet dan slaat ie op. Als ie een stukje er uit steekt dan slaat ie niet meer op omdat de game denkt dat je 'm dan niet in hebt staan. Hoe kun je nou een Patriot een stukje uit de garage laten steken dan!?? Lijkt me niet echt handig (of mogelijk) Reageren
Bling Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Hoe kun je nou een Patriot een stukje uit de garage laten steken dan!?? Lijkt me niet echt handig (of mogelijk) In GTA: San Andreas wil zoiets wel eens (per ongeluk) gebeuren, wanneer een voeruig bijvoorbeeld niet helemaal goed in de garage past. In GTA III krijg je nooit met dergelijke situaties als deze te maken, omdat alle voertuigen makkelijk in de garage passen, en de deur pas sluit wanneer het voertuig goed en duidelijk in de garage geparkeerd staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.