Gijsso Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Ik kan geen Avenging Angels meer vinden op Stauton Island en Portland. Ik heb in het Avenging Angel pak alle eilanden afgezocht met elke weertype maar ik kan er geen een vinden. Kun je me een plek geven waar de AA's rondlopen?? Alvast bedankt GTAG Bewerkt: 1 maart 2008 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 In Portland lopen de Avenging Angels in Chinatown en op Stauton Island lopen de Avenging Angels aan de westkust, dat is bij mij in ieder geval wel het geval. Succes met het vinden van de Avenging Angels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Portland: Neem eens een kijkje bij het El-Train station in Chinatown. Staunton: Kijk eens even bij Hogs & Cogs, waar je Bike Salesman start. Shoreside Vale: Ga naar Witchita Gardens (Wijk met al die flats) Kaartje: Erop klikken voor de grote versie.. Bewerkt: 1 maart 2008 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) eindelijk thank you ik had het ook maar was toen kwaad maar nu heb ik eentje eindelijk weer onder bezit Bewerkt: 1 maart 2008 door iamyourghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 Bedankt, het klopte allemaal. Misschien kunnen jullie wel die map gebruiken voor Wikigta.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 op staunton lopen ze ook veel in belleville park ...Bij mij in ieder geval Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.