Mynameisjeff Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 ik heb wat gezien op http://www.rockstargames.com/IV/#?page=wea...nt=interactive0 kijk vn die niews balk scrol na onder en je ziet een screenshot volgens mij vliegveld of????? ik kan hem niet paint doen die doet niet bij mij dus vraag ik jullie als jullie eens screen kunne maken er van Reageren
philip14 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Dat is idd het vliegveld en dat was ook al bekend Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Die foto is al lang bekend. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Voor de mensen die hem nog neit hadden gezien.. (zoals ik) Reageren
Sluisje Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Was inderdaad al bekend, maar hier toch ff een plaatje. Ik zie net dat iemand me voor was. Plaatje maar weer weg gehaald. Bewerkt: 1 maart 2008 door Sluisje Reageren
thug Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Voor de mensen die hem nog neit hadden gezien.. (zoals ik) mooi design dat gebouw ! Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Is idd mooi ontwerp... Dat dak lijkt mij ook weer een heel mooie plaats om mensjes te killen Bewerkt: 1 maart 2008 door pieter1993 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Oppas voor FBI dat denken dat je bent terrorist Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Sorry voor de vlugge post, maar was even aant rondkijken en vind ik dit plaatje van JFK airport in reallife. R* slaat dus idd een heel nieuwe weg in, met meer herkenbare dingen( Denk maar aan Statue of Happines, Karin Dillettante (prius) en het GetaLife building, de bruggen...) Reageren
LuckyGTA Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Sorry voor de vlugge post, maar was even aant rondkijken en vind ik dit plaatje van JFK airport in reallife.R* slaat dus idd een heel nieuwe weg in, met meer herkenbare dingen( Denk maar aan Statue of Happines, Karin Dillettante (prius) en het GetaLife building, de bruggen...) goed gevonden R* is goed bezig Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Het is goed gevonden. Volgens mij (ik weet niet zeker) is dat het oude TWA gebouw dat op JFK staat. Het is een heel mooi gebouw. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Het is inderdaad mooi om te zien dat de stad steeds beter wordt naagemaakt. De gta 3 versie van het vliegveld leek niet echt, en verder zaten er ook maar weinig gebouwen uit new york in het spel. Vice city en sa steeds meer overeenkomsten en gta 4 nu nog meer. Misschien iver tijdje precies nagebouwde stad? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Het is inderdaad mooi om te zien dat de stad steeds beter wordt naagemaakt.De gta 3 versie van het vliegveld leek niet echt, en verder zaten er ook maar weinig gebouwen uit new york in het spel. Vice city en sa steeds meer overeenkomsten en gta 4 nu nog meer. Misschien iver tijdje precies nagebouwde stad? Zou kunnen, maar dat zal dan niet New York, San Francisco, of eendergelijke metropool worden. Véél te groot, bijna zielig voor de makers... Reageren
IV trailer Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Als je een stad precies nabouwt dan moet je ergens een grens trekken waar de wereld ophoud, terwijl we nu nog gewoon 'netjes' eilanden daarvoor hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.