Jump to content

gta iv


Mynameisjeff

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PetitPierreIV

    12

  • philip14

    8

  • Mynameisjeff

    2

  • studio dewolf

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

The Getaway was echt ziek :puh:, het hele centrum van london en daarbuiten was precies nagemaakt met de foto's die ze gemaakt hebben :puh:

ja idd.. en als DIE GAME tog een gta gameplay zou hebben, komt mijn droom uit!, en met die gameplay bedoel ik dat je ook gewoon op elk gebouw kan komen(want bij getaway kun je niet eens over een muurtje heen klimmen), dat je door de lucht kan met behulp van heli's... ondanks de matige(ik wil niet zeggen slechte) gameplay weet ik zeker dat ik dit jaar de nieuwe getaway(3) dit jaar ZONDER TWIJFEL ga halen

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad mooi om te zien dat de stad steeds beter wordt naagemaakt.

De gta 3 versie van het vliegveld leek niet echt, en verder zaten er ook maar weinig gebouwen uit new york in het spel.

Vice city en sa steeds meer overeenkomsten en gta 4 nu nog meer.

Misschien iver tijdje precies nagebouwde stad?

Zou kunnen, maar dat zal dan niet New York, San Francisco, of eendergelijke metropool worden. Véél te groot, bijna zielig voor de makers... ^_^

Zielig voor de makers maar leuk voor de gamers :D

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zeg je zo al eens iets... Zou wel tof zijn. Kan je ook even aan sightseeing doen :D

Of als crimineel even virtueel een bankoverval oefenen om hem dan int egt ook te doen :7 :7 :D

Ik hoor jack thompson al :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

The Getaway was echt ziek :puh:, het hele centrum van london en daarbuiten was precies nagemaakt met de foto's die ze gemaakt hebben :puh:
IDD, echt ongelovelijk. Rockstar Games is echt fantastich bezig om een ongelovelijk mooi spel uit te brengen. Ik denk dat Rockstar Games voor IV wel 80 € voor de 'Normal Edition' kon vragen, en 110€ voor de 'Special Edition'. Aangezien iedereen ( Wie een PS3 en/of XBox360 ) zitten te smachten op 29 April.

En dan nog het Pre-order pakketje, daar hebben ze ook al heel veel geld van gekregen.

De opbrengst van GTA IV wordt volgens mij fenomenaal ;)

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zeg je zo al eens iets... Zou wel tof zijn. Kan je ook even aan sightseeing doen :D

Of als crimineel even virtueel een bankoverval oefenen om hem dan int egt ook te doen :7 :7 :D

Ik hoor jack thompson al :puh:

NYPD 28 april 2008: De criminaliteitscijfers deze maand zijn met 20% gezakt! U ziet, NY is still safe!

NYPD 28 mei 2008: De criminaliteitscijfers deze maand zijn met 40% gestegen en overvallers worden steeds slimmer. Het lijkt alsof ze alles weten over het gebouw. :7:eten::D :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

The Getaway was echt ziek :puh:, het hele centrum van london en daarbuiten was precies nagemaakt met de foto's die ze gemaakt hebben :puh:
IDD, echt ongelovelijk. Rockstar Games is echt fantastich bezig om een ongelovelijk mooi spel uit te brengen. Ik denk dat Rockstar Games voor IV wel 80 € voor de 'Normal Edition' kon vragen, en 110€ voor de 'Special Edition'. Aangezien iedereen ( Wie een PS3 en/of XBox360 ) zitten te smachten op 29 April.

En dan nog het Pre-order pakketje, daar hebben ze ook al heel veel geld van gekregen.

De opbrengst van GTA IV wordt volgens mij fenomenaal ;)

Swiggers :cya:

Van het preorder pakket hebben ze niet egt een opbrengst, want de 10 sleurotjes die je dan betaalt, worden afgetrokken van de prijs van GTAIV wnr je hem gaat kopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zeg je zo al eens iets... Zou wel tof zijn. Kan je ook even aan sightseeing doen :D

Of als crimineel even virtueel een bankoverval oefenen om hem dan int egt ook te doen :7 :7 :D

Ik hoor jack thompson al :puh:

NYPD 28 april 2008: De criminaliteitscijfers deze maand zijn met 20% gezakt! U ziet, NY is still safe!

NYPD 28 mei 2008: De criminaliteitscijfers deze maand zijn met 40% gestegen en overvallers worden steeds slimmer. Het lijkt alsof ze alles weten over het gebouw. :7:eten::D :D :D

De gebouwen zijn heus niet hetzelfde van de binnenkant :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

The Getaway was echt ziek :puh:, het hele centrum van london en daarbuiten was precies nagemaakt met de foto's die ze gemaakt hebben :puh:
IDD, echt ongelovelijk. Rockstar Games is echt fantastich bezig om een ongelovelijk mooi spel uit te brengen. Ik denk dat Rockstar Games voor IV wel 80 € voor de 'Normal Edition' kon vragen, en 110€ voor de 'Special Edition'. Aangezien iedereen ( Wie een PS3 en/of XBox360 ) zitten te smachten op 29 April.

En dan nog het Pre-order pakketje, daar hebben ze ook al heel veel geld van gekregen.

De opbrengst van GTA IV wordt volgens mij fenomenaal ;)

Swiggers :cya:

Van het preorder pakket hebben ze niet egt een opbrengst, want de 10 sleurotjes die je dan betaalt, worden afgetrokken van de prijs van GTAIV wnr je hem gaat kopen...

Ochjah.. klopt :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...