philip14 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Kej, daar heb je me , sorry dat ik ampetant deed! grtz! Ik zou niet weten wat ampetant betekent maar ook mijn excuces Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Kej, daar heb je me , sorry dat ik ampetant deed! grtz! Ik zou niet weten wat ampetant betekent maar ook mijn excuces Ja, mijn fout! Kom uit West-Vlaanderen in België en wij hebben een zeer tof, voor anderen soms onverstaanbaar, dialect. En wij gaan met onze school uit Brugge ieder jaar naar Zwolle( ) en ik weet uit ervaring dat jullie ons soms ook niet egt verstaan. Ampetant betekent gewoon: lastig, irritant Reageren
philip14 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Kej, daar heb je me , sorry dat ik ampetant deed! grtz! Ik zou niet weten wat ampetant betekent maar ook mijn excuces Ja, mijn fout! Kom uit West-Vlaanderen in België en wij hebben een zeer tof, voor anderen soms onverstaanbaar, dialect. En wij gaan met onze school uit Brugge ieder jaar naar Zwolle( ) en ik weet uit ervaring dat jullie ons soms ook niet egt verstaan. Ampetant betekent gewoon: lastig, irritant Da's ook toevallig, op de basisschool ging ik naar Brugge met school en andersom Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Kej, daar heb je me , sorry dat ik ampetant deed! grtz! Ik zou niet weten wat ampetant betekent maar ook mijn excuces Ja, mijn fout! Kom uit West-Vlaanderen in België en wij hebben een zeer tof, voor anderen soms onverstaanbaar, dialect. En wij gaan met onze school uit Brugge ieder jaar naar Zwolle( ) en ik weet uit ervaring dat jullie ons soms ook niet egt verstaan. Ampetant betekent gewoon: lastig, irritant Da's ook toevallig, op de basisschool ging ik naar Brugge met school en andersom Je ging dan waarschijnlijk naar Immaculata? Niet? Reageren
philip14 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Kej, daar heb je me , sorry dat ik ampetant deed! grtz! Ik zou niet weten wat ampetant betekent maar ook mijn excuces Ja, mijn fout! Kom uit West-Vlaanderen in België en wij hebben een zeer tof, voor anderen soms onverstaanbaar, dialect. En wij gaan met onze school uit Brugge ieder jaar naar Zwolle( ) en ik weet uit ervaring dat jullie ons soms ook niet egt verstaan. Ampetant betekent gewoon: lastig, irritant Da's ook toevallig, op de basisschool ging ik naar Brugge met school en andersom Je ging dan waarschijnlijk naar Immaculata? Niet? Ja! Hoe weet jij dat? Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Kej, daar heb je me , sorry dat ik ampetant deed! grtz! Ik zou niet weten wat ampetant betekent maar ook mijn excuces Ja, mijn fout! Kom uit West-Vlaanderen in België en wij hebben een zeer tof, voor anderen soms onverstaanbaar, dialect. En wij gaan met onze school uit Brugge ieder jaar naar Zwolle( ) en ik weet uit ervaring dat jullie ons soms ook niet egt verstaan. Ampetant betekent gewoon: lastig, irritant Da's ook toevallig, op de basisschool ging ik naar Brugge met school en andersom Je ging dan waarschijnlijk naar Immaculata? Niet? Ja! Hoe weet jij dat? Onze school doet die uitwisseling nog eens, maar dan in het middelbaar. En Immaculata is een ''onderschool'' van onze school, en een vriendin van mij heeft er vorig jaar mee mee gedaan vandaar dus! Reageren
philip14 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Kej, daar heb je me , sorry dat ik ampetant deed! grtz! Ik zou niet weten wat ampetant betekent maar ook mijn excuces Ja, mijn fout! Kom uit West-Vlaanderen in België en wij hebben een zeer tof, voor anderen soms onverstaanbaar, dialect. En wij gaan met onze school uit Brugge ieder jaar naar Zwolle( ) en ik weet uit ervaring dat jullie ons soms ook niet egt verstaan. Ampetant betekent gewoon: lastig, irritant Da's ook toevallig, op de basisschool ging ik naar Brugge met school en andersom Je ging dan waarschijnlijk naar Immaculata? Niet? Ja! Hoe weet jij dat? Onze school doet die uitwisseling nog eens, maar dan in het middelbaar. En Immaculata is een ''onderschool'' van onze school, en een vriendin van mij heeft er vorig jaar mee mee gedaan vandaar dus! Oke, maar laten we nu maar weer ontopic gaan Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Kej, daar heb je me , sorry dat ik ampetant deed! grtz! Ik zou niet weten wat ampetant betekent maar ook mijn excuces Ja, mijn fout! Kom uit West-Vlaanderen in België en wij hebben een zeer tof, voor anderen soms onverstaanbaar, dialect. En wij gaan met onze school uit Brugge ieder jaar naar Zwolle( ) en ik weet uit ervaring dat jullie ons soms ook niet egt verstaan. Ampetant betekent gewoon: lastig, irritant Da's ook toevallig, op de basisschool ging ik naar Brugge met school en andersom Je ging dan waarschijnlijk naar Immaculata? Niet? Ja! Hoe weet jij dat? Onze school doet die uitwisseling nog eens, maar dan in het middelbaar. En Immaculata is een ''onderschool'' van onze school, en een vriendin van mij heeft er vorig jaar mee mee gedaan vandaar dus! Oke, maar laten we nu maar weer ontopic gaan Ja idd, want die quotes beginnen hier op te lopen... PM'en bestaat eigenlijk voor zon dingen Grtz Reageren
Shorty_D Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 En ik maar denken waarom er al 3 pagina's waren over iets dat al lang bekend was. Reageren
Biocount Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 En ik maar denken waarom er al 3 pagina's waren over iets dat al lang bekend was. Lol precies, en verborgen is die screenshot ook niet. Is gewoon heel simpel tebekijken als je verder kijkt dan je neus lang is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.