Jump to content

Sayanore Salvatore

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net GTA3 ik ben nu bezig de missie Sayanore Salvatore te doen, ik moet hem dood zien te maken binnen 3 minuten, aangezien ik in Liberty niet echt de weg weet snap ik er geen zak van hoe ik alleen al bij hem moet komen, laat staan hem vermoorden. Kan iemand een plattegrond geven + routebeschrijving?

Geplaatst:

hij komt met zijn auto altijd langs een bepaalde route, leer die route ff uit je hoofd, en ga dan ergens staan, waar je hem kan opwachten met een sterk wapen, langs de weg (het liefst een lange weg)

Geplaatst:

Uhm, je moet gewoon na Portland rijden. :lol:

Je rijd dan door de buurt van Triads. (mannen in blauwe pakken)

En op een begevenement zie je onder in je beeld staan:

If you hang around Luigie's make sure that the mafia will spot you.

Dan weet je zeker dat je dicht in de buurt bent.

Ga dan met een Bazooka rondkijken totdat je een heleboel Mafia Sentinels voorbij ziet rijden. ;)

Knal dan op de wagen waar een blauwe pijl boven staat. ;)

Maar ik zelf heb het op een andere manier gedaan:

Ik ben om de hoek vlakbij Luigie's gaan staan en zodra Salvatore na buiten ging heb ik hem eerst met een shotgun neergeschoten zodat hij al op de grond lag.

En daarna ben ik er heen gerend met een Colt. 45 en schoot nog een paar keer op hem. :D

Helaas werd ik meteen daarna doot geknald door de mafia. :(

Geplaatst:

Ik denk dat het wel lukken zal om hem zélf dood te krijgen, maar het probleem zit hier dat ik niet weet hoe ik weer in Portland moet komen, ik heb het wel via boot geprobeerd, maar je kan nergens aanleggen, ik ben wel met een snelle auto alle kanten op wezen racen, maar de weg die óver de brug leid kan ik dán niet meer vinden. Kan iemand niet een kaartje geven waar de aangeraden route op staat?

Geplaatst: (bewerkt)

Zelf heb ik het zo gedaan:

Ik ben naar het huis van Sayonara salvatore gereden. heb auto's voor zijn garage geplaatst,(de rechter) zodat hij niet naar binnen zou kunnen rijden. Toen ben ik er naast gaan staan met een flamethrower, en toen hij aan kwam rijden heb ik alles in de fik gestoken. En de auto van salvatore vloog de lucht in. Een eitje!

De route vanaf Staunton Island, naar het huis van Salvatore:

Bij Asuka kasen, volg je dat weggetje terug. Dan ga je onder de weg door, en kom je bij een T-splitsing. ga daar linksaf, en vervolgens bij het kruispunt rechtdoor. dan kom je bij die grote weg, sla linksaf. Als je de brug over bent, ga je rechtdoor. dan kom je bij een kruispunt, dan ga je ook rechtdoor. dan rij je als het goed is langs de haven. Dan kom je bij een kruispunt, daar ga je rechtsaf. Dan kom je als het goed is langs Marco's Bistro. Blijf op deze weg rijden, nog voordat je linksaf moet, heb het huis van Salvatore al. (naast porter tunnel)

Sorry, ik had geen kaartje. Maar misschien ken je hier wat mee.

Bewerkt: door GTAspeler
Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk dat het zo wel lukt, ik geloof dat jij déze route bedoelde, klopt dat?

Voor het grootste gedeelte wel ja. Maar je kan niet zo de brug op, je moet eerst een stukje doorrijden. Dit had ik ook vaak geprobeert, maar waar jij naar links gaat, kan dat niet. Dat is namelijk een weg die boven je langs gaat. Je moet het echt doen, via die route die ik schreef. (dat is de snelste weg)

Suc6 iig!

Bewerkt: door GTAspeler
Geplaatst:

Het is me eindelijk gelukt, ik had een Banshee (is volgensmij de snelste auto uit Liberty City) vlak voor de deur gezet en meteen keihard weggeraced, toen ik zag dat je niet in één keer op de brug kon komen heb ik gelukkig nog snel een kleine omweg genomen zodat ik er wel op kwam, vanaf daar meteen de hele route weer gevolgd. Ik heb er waarschijnlijk niks aan, ik had het een hele poos gespeeld. Weet ik niet hoeveel missies gedaan. Ineens was ik bezig met een missie begint die heel traag te doen en loop vast............ Ik weet nú al dat ik GTA3 dus niet en te nimmer en ook helemaal noooooit ''''''koop'''''''' Ik was écht boos, ging ik op m'n broer z'n computer, wat denk je loopt ook meteen vast. Het had niet veel gescheeld of ik had die hele computer de kamer doorgesmeten. Trouwens wel bedankt, ik ken nu in ieder geval wel een beetje de weg in LC.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Ik denk dat het wel lukken zal om hem zélf dood te krijgen, maar het probleem zit hier dat ik niet weet hoe ik weer in Portland moet komen, ik heb het wel via boot geprobeerd, maar je kan nergens aanleggen, ik ben wel met een snelle auto alle kanten op wezen racen, maar de weg die óver de brug leid kan ik dán niet meer vinden. Kan iemand niet een kaartje geven waar de aangeraden route op staat?

IK HEB HET OOK OP EEN HELE ANDERE MANIER GEDAAN IK BEN NAAR LUGIE,S SEX CLUB ZEVEN GEGAAN EN ME VERSTOPT TOEN SALVATORE IN ZE AUTO STAPTE HEB IK DE CODE BANGBANGBANG GEBRUIKT EN HET WAS EEN EITJE B)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...