Jump to content

sa-mp mods =blokering


cilic

Recommended Posts

als ik dat ene download van je zijnal mijn wagens dan ook weg

Wagens, dus .dff en .txd bestanden, staan hier geheel los van. Je kunt dit dus gewoon downloaden, alleen je wagens gaan dan weer op normale snelheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Je download dus het bestand(rechts kiezen --> doel opslaan als) en dat plak je in je GTA San Andreas map --> data. Windows zal vragen of je het bestand wilt vervangen, kies 'Ja'. Als het goed is dan moet het nu werken..

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan kloppen. Doe rechtermuisknop op het bestand, en klik dan op 'Doel/Koppeling opslaan als..'. Daarna opslaan als 'handling.cfg'. Je kunt hem op, bijvoorbeeld, het bureaublad plaatsen, maar het makkelijkste is om hem gelijk te vervangen. Sla hem dus op in je Data map. Overschrijf het bestand, en het zal gelijk gedaan zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga naar san andreas user files daarna naar gta san andreas daar heb ik het gewoon bijgezet goed

Niet GTA San Andreas User Files zeggen ik en Donwell net... dat is niet je GTA San Andreas-installatie map. Je GTA San Andreas-map staat ergens anders, maar dat kunnen wij niet met zekerheid zeggen waar die is, omdat wij niet op jouw computer kunnen kijken. Dat moet jij dus eigenlijk weten. De standaard map is 'C:\Rockstar Games\GTA San Andreas' kijk daar dus eerst......

@ hieronder: Mag ik effe :-( Ik krijg wanhoop :-(

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het nu sa-mp werkt niet met mods maar is er echt geen manier

ik heb echt geen zin nu 70 wagens te vewijdern om sa-mp te spelen help me

alvast bedankt

Maak een back up van je Models map, de Models map kun je vinden in C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas. Een back up is een reserve map met al je bestanden, je maakt die back up door met je rechtermuisknop op Models te gaan en dan op kopieeren te klikken. Plak het ergens in Mijn Documenten, en al je wagens blijven bewaard. En dan hoef je niet alles meer opnieuw te instaleren met SAMI ( San Andreas Mod Installer ) of IMG Tool 2, succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek nog altijd die map

Open Windows Verkenner. Ga naar de schijf waarop je GTA: San Andreas geïnstalleerd hebt, dit zal waarschijnlijk C:\ zijn. Open deze en open vervolgens de map Program Files. Daarna zul je waarschijnlijk (het hoeft niet) een heleboel mappen zien staan. Open de map Rockstar Games. Open vervolgens de map GTA San Andreas. Nu open je de map data. Nu open je nog een keer Windows Verkenner. Ga nu naar de plek waar je de handling.cfg van VWO-er hebt opgeslagen. Kopieer deze door met de rechtermuisknop op het bestand te klikken en in het menu dat je krijgt op Kopiëren te klikken. Ga terug naar je eerst Windows Verkenner-venster waar je in de map data zit. Klik ergens in de map met de rechtermuisknop en klik in het menu dat je krijgt op Plakken. Windows zal vragen of je het oude bestand wil overschrijven. Sta dit toe. Heel veel succes! :tu:

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...