-GoldWing- Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Kan Iemand mij een directe link naar de nieuwste shockwawe geven. Want op een of andere manier kan ik het niet downloaden. Greetzzz Don Stracci Reageren
Caltson Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Kan Iemand mij een directe link naar de nieuwste shockwawe geven.Want op een of andere manier kan ik het niet downloaden. Greetzzz Don Stracci hey, zoek gewoon bij google onder "shockwave" en je komt wel op deze pagina terecht: Adobe Shockwave Greetz Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Maar als ik op instal now druk dan gebeurt er niks Reageren
Caltson Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Maar als ik op instal now druk dan gebeurt er niks mischien blokkeert je webbrowser de downloadapplicatie. Bij internet exporer komt er dan een wit balkje onder je hoofdbalken (menubalk, adresbalk etc), ikzelf ben geen gebruiker van firefox, maar ik zoek wel ff achter de link waar je kan vinden hoe het gaat. Greetz Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Nu Krijg ik alleen installation complete te zien En ik krijg ook geen wit balke bij internet explorer Bewerkt: 1 maart 2008 door Don Stracci Reageren
Woetsha Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Welke browser gebruik je ? Als je IE 7 hebt zou het normaal gezien moeten werken. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Misschien kunnen jullie een link geven dat de download gelijk begint inplaats eerst naar de site te gaan. Reageren
Woetsha Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Die link geven ze niet... Maar, ik heb een andere gevonden op het internet. Klik hier. Reageren
Caltson Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Misschien kunnen jullie een link geven dat de download gelijk begint inplaats eerst naar de site te gaan. Als download complete is, zal hij wel geinstalleerd zijn.. Dit kan je nagaan door een "flashplayer" afbeelding die op de pagina van "installation complete" staat. kortom; zie je deze afbeelding, is de installatie gelukt, zie je een wit kruis, is ze mislukt.. Greetz Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Dank Jullie Wel, Het Is Opgelost Edit: als ik nu naar Youtube ga zegt die dit: Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player. Maar ik heb net de nieuweste gedownload en javascript heb ik ook aan. Wat moet ik hiertegen doen? Bewerkt: 1 maart 2008 door Don Stracci Reageren
Caltson Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 hey, mischien kan je eens proberen het K-Lite codec pack te installeren, maar aangezien we over een site praten denk ik niet dat dit veel zou uithalen. Het kan zijn dat je Java moet updaten, aangezien nog niet zo lang er een nieuwe update van Java is uitgekomen. Je Flash Player zal nu wel up to date zijn, dus daar zal het niet aan liggen.. Greetz Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Geef de link maar naar die site misschien kan ik het tenminste proberen? Wat doet die kit dan? Reageren
Caltson Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) Geef de link maar naar die site misschien kan ik het tenminste proberen?Wat doet die kit dan? ik zelf heb je nu al een link gegeven, het is de enigste die ik je ka geven, deze link kwam van de officiele site, dus.. Maar goed, wil je echt een link zou ik je aanraden gewoon te zoeken op google, en voor het K-lite codec pack zou ik juist hetzelfde doen. Ik zou het wel even voor je willen opzoeken, maar het probleem is dat ik zelf nu niet de tijd van de wereld heb, ik heb immers nog wat dingen af te werken, aangezien deze morgen weg moeten.. EDIT: vergat ik je nog te zeggen: Het K-lite Codec pack zorgt installeert codecs op je pc die je computer niet heeft (bv. je wil een aflevering van .... afspelen, maar windows media player of andere gewenste media player geeft de volgende foutmelding: "Fout bij downloaden van codec". Als je deze foutmelding dus krijgt, zorgt het K-lite codec pack er dus voor dat Windows Media Player deze codec kan vinden en ook kan afspelen. Dus mischien kon dit bij jouw juist hetzelfde zijn, op youtube dan, maar dit betwijfel ik... Greetz Bewerkt: 2 maart 2008 door gtagangster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.