Hackman Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik speel gta san andreas op de ps2 en ik kan nu auto's inporten en exporten. ik ben nu bijna klaar met lijst 1 alleen ik moet nog een auto, de senitel. Hier heb ik gekeken, hij staat met een stipje aangegeven in Los Santos en daar ging ik dus naartoe, aangekomen probeer ik in de Senitel te gaan en dan zit de deur op slot, weet iemand van jullie hoe ik hem toch kan krijgen? Reageren
game~skater Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 even weg gaan en terug lopen Reageren
Hackman Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 dus als ik bij de auto ben en hij zit op slot moet ik gewoon even weglopen en terug komen? dat heb ik echter al gedaan en het werkte niet... Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 dus als ik bij de auto ben en hij zit op slot moet ik gewoon even weglopen en terug komen?dat heb ik echter al gedaan en het werkte niet... Het is belangrijk dat je even een rondje lopen gaat ofzo. Er is geen bepaalde oplossing voor behalve even wat rondjes lopen. Soms moet je wel meerdere rondjes lopen. Mogelijkheid 2 is de wagen met een towtruck op te pakken. Reageren
Berrus Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 dus als ik bij de auto ben en hij zit op slot moet ik gewoon even weglopen en terug komen?dat heb ik echter al gedaan en het werkte niet... Met de zoekfunctie had je dit goed kunnen vinden maargoed... Zorg dat je een towtruck krijgt. Met deze towtruck kun je de auto naar SF slepen. Let wel dat je de ketting aan de voorkant van de sentinel vast maakt. Je moet de sentinel dus een stuk naar achter duwen. Reageren
Hackman Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) daar dacht ik ook al aan alleen als ik hem aan zo'n truck heb wat moet ik er dan mee want dan zit ie nog steeds op slot of moet ik hem dan naar de boot rijen en met de kraan erop hijsen terwijl hij nog op slot zit? EDIT:berrus heeft me vraag beantwoordt bedankt! Bewerkt: 1 maart 2008 door hackman Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 daar dacht ik ook al aan alleen als ik hem aan zo'n truck heb wat moet ik er dan mee want dan zit ie nog steeds op slot of moet ik hem dan naar de boot rijen en met de kraan erop hijsen terwijl hij nog op slot zit? Rij hem dan naar één van je safehouses. Duw de wagen in de garage, loop de garage uit en dan weer in. als het goed is moet je er nu inkunnen. Maar natuurlijk kan je ook gewoon direct naar Easter Bay volgens mij. Ga trouwens niet op de deur schieten, dat is namelijk zinloos. Wat je ook kan doen is de wagen opblazen. Loop wat rondjes en er zal een nieuwe spawnen. Veel succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.