tinyq Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 iedere keer als ik coors* probeer op te slaan dan dan en debug afsluit dan staat er nergens een savedpositions.txt bestand en toch sla ik het op kan iemand me helpen om coors te krijgen mag ook met ander progrmmma als ik maar coors krijg coors=coordinaten Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) iedere keer als ik coors* probeer op te slaan dan dan en debug afsluit dan staat er nergens een savedpositions.txt bestand en toch sla ik het op kan iemand me helpen om coors te krijgen mag ook met ander progrmmma als ik maar coors krijgSavedpositions.txt staat in je GTA San Andreas map, dus niet in een submap of bijvoorbeeld GTA San Andreas User Files.Een andere manier om je coördinaten op te slaan in San Andreas Place Manager, kortweg SAPM. Je kunt het hier downloaden, of in de downloaddatabase. Je moet het uitpakken met WinRAR, wat je hier kunt downloaden (mits je het nog niet hebt uiteraard). Eenmaal uitgepakt start je het programma op. Er zitten standaard al een tiental coördinaten in. Druk rechts op 'Add place' en dan op 'Click here to insert your current ingame location'. Er zullen nu coördinaten verschijnen. Alsjeblieft @hieronder: Mocht een ander hem nodig hebben: Klik. Ben inmiddels met PB bezig. Bewerkt: 1 maart 2008 door VWO-er Reageren
tinyq Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) sa place manager wil niet instaleren:N hij zegt gta.ocx ontbreekt Bewerkt: 1 maart 2008 door tinyq Reageren
Ymosky Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 uuhm,,, ligt misschien aan mij hoor, maar kvraag me toch af waarvoor debug of SAPM nodig is, ik heb altijd gewoon samp gestart (op normale manier) en dan /save gebruiken alleen moet je dan bij het plaatsen van voertuigen wel een command ervoor in je script hebben zitten, maar daarvoor kun je de Scripting Tool van Sandra gebruiken, staat hier in het "samp scripting forum" groetjes Ymosky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.