Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Een nieuwe sig, ik heb photoshop een tijdje niet meer gedaan,

Het is gewoon een basissig, ik kan nog niet echt van die super sigs maken zoals levi's en M4X en dergelijke pixelartiesten :puh:

justasigxg8.jpg

Rates & Comments plz?

@ Hieronder, Thanks dit is nou een rate + comment waar ik wat aan heb,

P.s die witte gozer zat bij de render, en als ik die zou uitknippen, zou het er een beetje raar uitzien ;)

Bewerkt: door KJF
Geplaatst:

Hetgeen dat opvalt aan deze sig is de achtergrond. Das dus een pluspunt, maar daar blijft het ook bij. Als ik je naam niet zo weten zou ik ook niet weten wat voor naam er op de sig staat. Wat ik tevens jammer vind is de kwaliteit van de renders. Die is erg laag, en dat valt gelijk op bij zo'n scherpe achtergrond.

De spiegeling van die vent un un groene jack heb je opzicht wel leuk gedaan, en het past goed bij de background. Ik vind het persoonlijk jammer dat je het ventje in het grijs/wit erbij hebt geplakt, want dat verbergt het goede kleurpatroon tussen de achtergrond en de gangster met het geweer een beetje.

Nog één toevoeging, en dat is de streep tussen de render(s) en de tekst. Erg jammer, want ook dat is een opvallende bijlage, die een dergelijke sig al snel minderwaardig maakt. Als ik goed kijk zie ik een border, al zou je die in principe iets opvallender kunnen maken.

En ik raad je tevens aan om minder gebruik te maken van die lines. Want ook die maken de sig er niet bijzonder mooier op. Ik had hem graag eens willen zien 'zonder' de horizontale lijntjes.

Ik hou het bij een 6. Je hebt in ieder geval oog voor kleurpatronen :Y:tu:

Geplaatst:

Waarom staan er 2 keer hetzelfde persoon? Het lijkt vaag achtergrond die ogen doen pijn. Beter de strepen wegdoen dan is mooier. Maar figuur uitknippen is wel mooi. 6,5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...